Skocz do zawartości

zerwany gwint świecy żarowej


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jak to zmieniam? Szukamy rozwiazania prostego i nie kosztownego a zarazem dobrego na wszytko na ukrecona swiece przy samym lbie na ukrecona z czescia gwintowa itd. Mozna probowac na rozne sposoby byle syf sie nie dostal do srodka bo potem sie go nie wydostanie bez zwalania glowicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem ze drobne opilki lub inne metalowe drobiazgi jak sie dostana do cylindra mozna probowac wyciagnac na magnes przez otwór w glowicy na swiece, ale jest to ryzykowne rozwiazanie :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale otwor w glowicy ma wielkosc cos kolo 5mm a to troszke malo a ryzyko jest spore bo strach o cylinder i tlok a juz nie wspomne ile roboty zeby sie do tego dostac. Jeszcze jest taki aspekt co by sie stalo jakby taki wiurek sie dostal z wydechem do turbiny?? Mogloby uszkodzic wirniki turbo a tego nie chcemy. Mysle ze mozna tez sobie pocwiczyc na starej siwiecy i odciac gorna czesc tak je k przy tym urwaniu i potem probowac nawiercic itd. zeby przewidziec jakies trudnosci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z tym magnesem tez bym nie probowal i tak sie do konca nieiw czy tam cos nie zostalo ..a co do nawiercenia to mysle ze przy odrobinie cierpliwowsci sie uda

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to z magnesem to beznadziejny pomysł!! moim zdaniem nie wyciagnie on wszystkich opiłkow. mozna nawiercic ale jak sie przewiercisz na wylot to tylko sciagniecie glowicy pomoze bo jak sie ten syf dostanie to lepiej nie rydzykuj. :lol: mozna tez na 3 jezdzic ale nie wiem czy bedzie dobrze odpalał w zimie :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdze na 3 sprawnych swiecach bo mi sie urwala nakretka przy jednej swiecy i normalnie pali przy 0 stopni i -1...... ja narazie to tak zostawiam, lepiej zostawic to tak a przy wyamianie uszczelki pod glowica mozna cos z tym zrobic bo tak to dodatkowy koszt.

Tez mialem to wykrecac ale wole narazie zostawic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli przy niskich temp odpala normalnie to nie widze powodu aby to zaczepiac i pchac sie w dodatkowe koszty. zrobic to mozna przy okazji. chyba ze auto palic nie chce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności