Skocz do zawartości

rozrząd sintra


Rekomendowane odpowiedzi

Jakaś racja w tym jest, ale:

1. Piszesz o silniku 2,2 gdzie pompa jest napędzana paskiem rozrządu.

2. W silnikach V6 pompa nie jest napędzana paskiem rozrządu tylko klinowym, więc można sobie pozwolić na więcej ;)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-380377
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

..częściej zmienić, 3godz. roboty i spokój.

 

-rozumiem, ze nie jest to problemem WYMIENIĆ ROZRZĄD SAMEMU?? ;>

 

dużo jest rozbierania -łatwy dostęp (R4 2.2)? ;>

 

czy jakieś blokady sa potrzebne?

czy to jednak w tym wypadku dużo rzeczy trzeba zgrać i trzeba conieco wprawy? ;>

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477770
Udostępnij na innych stronach

W V6 jest nieco trudniej

Wymieniałem z pomocą forum

Poradziłem sobie bez specjalnych blokad ale nie radzę

w sumie musisz tylko 5 kółek ustawić na znaki

a bez blokady się nie da

pisałem na forum więc temat o tym jest

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477863
Udostępnij na innych stronach

..w sumie musisz tylko 5 kółek ustawić na znaki

a bez blokady sie nie da..

 

-jak mam to rozumieć? ;> ŁATWO ale Z BLOKADAMI? ;>

5 kół gładkich i zębatych

-to moze byc w R4 bo zapewne są 2 wałki

ale a V6 24V

to już 4 wałki i dużo wiecej zakrętów zeby opasać ;)

to skromnie 2x wiecej pierepałek ;/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477955
Udostępnij na innych stronach

5 zębatych mają znaki co trzeba ustawić
Dodatkowo są 2 rolki i napinacz
Jak ma się blokady to ok.
Ja nie miałem i po zdjęciu paska 4 główne koła się rozjechały i miałem problem

4f1553026f34b0f0.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477992
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy przypadek

Przyczyną było blaszane kółko na pompie wody, to po zewnątrz, przygrzane punktowo, oderwało się i wkęciło w pasek.

 

witam

Zdażyło mi się podobnie z inną rolką,(http://sklep.gawex.com.pl/img/p/43-118-thickbox.jpg) której nie wymieniłem przy wymianie rozrządu "taka błachostka" :cry: . J trochę teorii napewno nie zaszkodzi http://www.du-leganza.za.pl/download/Biuletyn%202.0.pdf

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-478021
Udostępnij na innych stronach

Wracając do 3.0 to nie jest tak źle, blokady na pewno bardzo ułatwią.

 

Siergiej zapodawał taką fotkę tylko nie mogę znaleźć tematu

 

7113ff9c7619.jpg

Te 3 metry paska do przewleczenia są pewnie większym problemem jak samo ustawienie :-D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-478029
Udostępnij na innych stronach

witam

Zdażyło mi się podobnie z inną rolką,(http://sklep.gawex.com.pl/img/p/43-118-thickbox.jpg) której nie wymieniłem przy wymianie rozrządu "taka błachostka" :cry: .

no niestety coraz większe badziewie produkują.. :-/

 

bo jak każdy ROZSĄDNIE POMYŚLI...

-to najbardziej narażaona na uszkodzenie powinna być najbardziej miekka część tego układu!!

czyli gumowy P-A-S-E-K !!

.

ale niee... to nie on jest przyczyną kłopotów -bo dobry wytrzymuje ze 120 kkm!!

i nie dość tego jest tani w produkcji i zakupie 30-60 zł...

co prawa on ulega uszkodzeniu ale NIE SAM Z SIEBIE!

tylko jest niszczony przez inne elementy skłądające się na rozrząd!

-znaczy się umyślne działanie inżynierskie

abyśmy czesto robili rozrządy i kupowali te badziewne METALOWE części.. :/

-robią nas poprostu w d...e... :/

 

 

PS. przepraszam za wykrzyniki :(

ale chya sami też rozumiecie moje poirytowanie.... :-(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-478043
Udostępnij na innych stronach

no niestety coraz większe badziewie produkują

chodziło mi raczej o przeoczenie jednej rolki, którą w sklepie, podczas kupowania kompletu, zazwyczaj nie bieże się pod uwagę. Po prostu łożysko umarło ze starości(rozsypało się, wcześniej jednak wydawało przez jakiś tydzień-dwa, piszczący wysoki dżwiek, zmieniający sie wraz z obrotami silnika, trochę podobny do piszczącego paska klinowego i to właśnie zignorowałem) ;/

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-478052
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności