Gość ILKU Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jakaś racja w tym jest, ale: 1. Piszesz o silniku 2,2 gdzie pompa jest napędzana paskiem rozrządu. 2. W silnikach V6 pompa nie jest napędzana paskiem rozrządu tylko klinowym, więc można sobie pozwolić na więcej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-380377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pituś Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 ..częściej zmienić, 3godz. roboty i spokój. -rozumiem, ze nie jest to problemem WYMIENIĆ ROZRZĄD SAMEMU?? ;> dużo jest rozbierania -łatwy dostęp (R4 2.2)? ;> czy jakieś blokady sa potrzebne? czy to jednak w tym wypadku dużo rzeczy trzeba zgrać i trzeba conieco wprawy? ;>   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 W 2,2 benzyniaku to nawet na parkingu pod domem wymienisz rozrząd. Trochę podstawowych kluczy i da radę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 W V6 jest nieco trudniej Wymieniałem z pomocą forum Poradziłem sobie bez specjalnych blokad ale nie radzę w sumie musisz tylko 5 kółek ustawić na znaki a bez blokady się nie da pisałem na forum więc temat o tym jest   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477863 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pituś Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ..w sumie musisz tylko 5 kółek ustawić na znaki a bez blokady sie nie da.. -jak mam to rozumieć? ;> ŁATWO ale Z BLOKADAMI? ;> 5 kół gładkich i zębatych -to moze byc w R4 bo zapewne są 2 wałki ale a V6 24V to już 4 wałki i dużo wiecej zakrętów zeby opasać to skromnie 2x wiecej pierepałek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 5 zębatych mają znaki co trzeba ustawićDodatkowo są 2 rolki i napinaczJak ma się blokady to ok.Ja nie miałem i po zdjęciu paska 4 główne koła się rozjechały i miałem problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-477992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Ciekawy przypadek Przyczyną było blaszane kółko na pompie wody, to po zewnątrz, przygrzane punktowo, oderwało się i wkęciło w pasek. witam Zdażyło mi się podobnie z inną rolką,(http://sklep.gawex.com.pl/img/p/43-118-thickbox.jpg) której nie wymieniłem przy wymianie rozrządu "taka błachostka" . J trochę teorii napewno nie zaszkodzi http://www.du-leganza.za.pl/download/Biuletyn%202.0.pdf pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-478021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Wracając do 3.0 to nie jest tak źle, blokady na pewno bardzo ułatwią. Siergiej zapodawał taką fotkę tylko nie mogę znaleźć tematu Te 3 metry paska do przewleczenia są pewnie większym problemem jak samo ustawienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-478029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pituś Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 witam Zdażyło mi się podobnie z inną rolką,(http://sklep.gawex.com.pl/img/p/43-118-thickbox.jpg) której nie wymieniłem przy wymianie rozrządu "taka błachostka" . no niestety coraz większe badziewie produkują.. :-/ bo jak każdy ROZSĄDNIE POMYŚLI... -to najbardziej narażaona na uszkodzenie powinna być najbardziej miekka część tego układu!! czyli gumowy P-A-S-E-K !! . ale niee... to nie on jest przyczyną kłopotów -bo dobry wytrzymuje ze 120 kkm!! i nie dość tego jest tani w produkcji i zakupie 30-60 zł... co prawa on ulega uszkodzeniu ale NIE SAM Z SIEBIE! tylko jest niszczony przez inne elementy skłądające się na rozrząd! -znaczy się umyślne działanie inżynierskie abyśmy czesto robili rozrządy i kupowali te badziewne METALOWE części.. -robią nas poprostu w d...e... PS. przepraszam za wykrzyniki ale chya sami też rozumiecie moje poirytowanie....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-478043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 no niestety coraz większe badziewie produkują chodziło mi raczej o przeoczenie jednej rolki, którą w sklepie, podczas kupowania kompletu, zazwyczaj nie bieże się pod uwagę. Po prostu łożysko umarło ze starości(rozsypało się, wcześniej jednak wydawało przez jakiś tydzień-dwa, piszczący wysoki dżwiek, zmieniający sie wraz z obrotami silnika, trochę podobny do piszczącego paska klinowego i to właśnie zignorowałem) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/3/#findComment-478052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.