Gość Kacper Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Sam czujnik Być może padnięty. wtedy nie będzie nawet pompka paliwa pracować. Na spokojnie sprawdzając kolejne obwody zapewne znajdzie się przyczyna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) Pompa pracuje bo mu odpalilo na chwilę po długim kreceniu. A pracować nie mogło jeśli ciśnienia nie ma do otwarcie wtryskow. Mogło otworzyć dwa na chwilę. Wiec chodzi ale nie daje ciśnienia. Może tylko przewód ma dziurę w baku. I nie wciskanie zaworka palcem a podpiecie zegara. Pompka nożna z manometrem pasuje idealnie. Tylko jej nie otwierać, aby paliwo na tłok nie poszło. Koszt 10-15zł. Zapiac i z nią odpalac. Widać wszystko co się dzieje na listwie. Jak będzie pewność że jest paliwo i iskra można szukać dalej. I masy też warto sprawdzić przy okazji. Edytowane 9 Lipca 2014 przez harnas1515   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Jak przykręcałem pokrywę zaworów to przyciąłem ten przewód była przerwa na przewodzie- naprawiłeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Mało sprawdziłem, ponieważ akumulator rozładowany, a po wczorajszej nawałnicy dopiero niedawno prąd włączyli. Father jak masz kawę i zrobisz ładny dzióbek to może zrobię sobie wycieczkę do Kutna. Ola na razie to ja jestem codziennie w Łodzi , 3 dzień badania robię, a jeszcze w przyszłym tygodniu muszę być. najpierw odkręcić plastikowy czarny koreczek na listwie i wcisnąć kulkę czy paliwko poleci, poleciało A pracować nie mogło jeśli ciśnienia nie ma do otwarcie wtryskow. Mogło otworzyć dwa na chwilę. Wiec chodzi ale nie daje ciśnienia a może faktycznie lekko skrzywiło dwa popychacze zaworów. Jak domowym sposobem sprawdzić czy kompresja jest ? była przerwa na przewodzie- naprawiłeś? nie sprawdzałem, nie chcę rozcinać przewodu którego nie znam, zanim wykluczę inne awarie. ps.1. na przewodach wysokiego napięcia przeskakują iskierki. 2. Wczoraj jak odpalałem na benzynie to strzelił 3 razy w odstępie kilkunastu sekund, wtedy gdy kręciłem rozrusznikiem. 3. Gdyby"był zalany" to muszę zawsze czyścić świece, czy np. po odstaniu jednego dnia powinno być OK i powinien zapalić? 4 Może ta brakującamasa jest gdzieś na mechanizmie wycieraczek ? (mechanizm i zbiornik spryskiwacza mam nie zamontowany)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 . na przewodach wysokiego napięcia przeskakują iskierki. No to chyba wiesz co z tymi kablami zrobić. skrzywiło dwa popychacze zaworów. Jak domowym sposobem sprawdzić czy kompresja jest ? Raczej nie sprawdzisz - jak masz zaprzyjaźnionego mechanika to zagadaj aby odwiedził cię po pracy z manometrem. Może ta brakującamasa jest masę na nadkolu zapewne przykręciłeś   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Wiem , że kable WN są do wymiany, stąd zapewne te wybuchy na gazie. Przy nadkolu przykręciłem 3 przewody z masą (dwa cienkie i jeden gruby). Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie sprężania na cylindrach w sintrze ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Zapewne nie będzie większych różnic jak w tym temacie http://forum.opel24.com/topic/26787-jakie-powinno-byc-cisnienie-na-cylindrach/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Mój szwagier dzwonił dziś do innego mechanika, niby znawcy od oplów i ten powiedział, że skoro doszło do do awari pompy to musiała najpierw być awaria w silniku i , że cały dół w głowicy do wymiany Sprawdzałem metodą "na śrubokręt w gnieździe od świecy" i wszystkie tłoki chodzą. Kurna z tymi mechanikami to "co rok to prorok".   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Nie wierz im. Naladowales baterie ? Sprawdziłeś ciśnienie paliwa ? Następny krok. - Pożycz sprzęt i kompresja...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Naladowales baterie ? Akumulator ładuje się. Sprawdziłeś ciśnienie paliwa ? Nie sprawdziłem. Nie rozumiem trochę tego myku z pompką ? Pompkę do pompowania kół z ciśnieniomierzem mam podłączyć w ten czarny zawór przy listwie wtryskowej i próbować odpalić auto ? Pożycz sprzęt i kompresja. Też właśnie o tym myślę, tylko u mnie wcale tak lekko nie można przekręcić wału, jak już zamontowałem pasek rozrządu. Żona nie miała siły, ja kręcę, ale opór czuć . Ponoć gdyby nie było kompresji to kręciłby się leciutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.