Skocz do zawartości

rozrząd sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz możliwość zakupu uszczelki pod cewkę to raczej bierz, (ja musiałem dorabiać). No i jeszcze jakiś czteropak (jest gorąco ). :hyhy:

Pisałeś że będziesz miał głowicę regenerowaną - to ustawiasz swoje koła rozrządu jak przy jego wymianie ( te głowice które pokazywałeś były z wałkami) :beer::spoko: .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość FatherTom

Myślałem o tych http://allegro.pl/glowica-opel-omega-b-frontera-sintra-2-2-16v-x22xe-i4399473598.html, ale widzę, że też nie mają wszystkich szpilek (patrz pierwsza od prawej)

 

więc nie wiem czy nie będę regenerował swojej.

 

 

 

Jak masz możliwość zakupu uszczelki pod cewkę

http://www.opel-sklep.com/pl/p/Uszczelka-podstawy-cewki-1208951-OPEL-GM/1227

 

Rafał nie wiem czy poprawnie ustawię krzywki (tym bardziej, że kręciłem 2 wałkami i wałem korbowym; niezależnie od siebie-bez paska rozrządu) .

 

Tutaj gościu miał z tym problem http://forum.opel24.com/topic/49057-silnik-po-remoncie-nie-chce-zapalic/page-4?do=findComment&comment=423270

Edytowane przez FatherTom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tom niepotrzebnie szukasz ewentualnych problemów.

Wiesz jak ustawić na znaki więc nie musisz o nic martwić na zapas. Są fotki również Twoje w razie wątpliwości.

Do listy dopisz też uszczelniacze zaworów 16szt http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=c38ac65&cat[cmf]=32f&cat[cmo]=8d1&cat[cve]=1804&cat[art]=86bd0&cat[atg]=f9f658&cat[pro]=34a&offset=0&sort=1

i szpilki głowicy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FatherTom

Myślałem o szpilkach głowicy bo stare się ponoć rozciągają. Uszczelniacze zaworów to pewnie mechanik regenerujący głowicę doda.

 

 

 

Tom niepotrzebnie szukasz ewentualnych problemów.

 

To prawda im więcej czytam forów tym większe wątpliwości się nasuwają.

np. gdy koledze popsuło się moje auto to zadzwonił i mówi, że temp. cieczy jest 120 stopni C :?:

Czytam sobie forum volvoi facet pisze, że po przegrzaniu silnika poleciało mu wszystko, łącznie z tłokami i pierścieniami tłoków

Edytowane przez FatherTom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wspominałeś że przyczyną awarii była pompa wody, więc możliwe że temperatura poszła tak wysoko.

Z uszczelniaczami to może być różnie, zadbaj aby zmienił.

Z cenami jest straszny rozrzut - nawet do 9 zł sztuka więc sprawdź najpierw cenę bo przy 16-tu sztukach to wyjdzie trochę

http://www.motointegrator.pl/produkty/1038191-uszczelniacz-trzonka-zaworu-reinz-70-33589-00

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FatherTom

 

 

Z cenami jest straszny rozrzut - nawet do 9 zł

Kacper bo to reinz (wszystkie uszczelki tej firmy zamówiłem).

Kurcze gryzę się z tym czy dawać auto mechanikowi do demontażu głowicy, czy samemu to zrobić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy robiłem ze swoją głowicą to mechanik generalnie powiedział tak: " serwis wymienia: wszystkie zawory, prowadnice, szpilki, daje nowe popychacze, zamki, uszczelki bez weryfikacji (bo niby kto to ma zrobić) poszczególnych części. A klient zapłaci, wciśnie się mu jakiś bajer i jest git ". Ja sam rozbierałem swoją głowice, przy demontażu stał przy mnie i oglądał poszczególne części, zawory docierałem pół dnia (ręcznie bo maszynka padła a nowej nie zdążył kupić) ale poszły moje, sprawdzaliśmy też prowadnice czy nie są zbyt zużyte ale było w normie. Zastanawialiśmy się nad frezem gniazd zaworowych - ale że nie było wżerów to frezy zostały na półce. Kilka szpilek (po weryfikacji) od wydechu poszło nowych po gwintowaniu i założeniu redukcji a reszta moje. Głowica poszła na sprawdzenie szczelności i była "bielona" jak to określił czyli w skrócie planowana. Na UPG prawie nie było śladu nieszczelności tylko niewielka rysa z kanału wodnego do 4 cylindra. Nie była dostępna tylko uszczelka pod cewkę to dorobiłem. Uszczelniacze wszystkie nowe t/z na zawory i wałki ( temperatura wariowała). Dwa lata temu całość z wożeniem przez mechanika głowicy do sprawdzeni i planowania, nowym olejem i płynem - uszczelki ELRING i REINZ kosztowała mnie ok 400 zł warsztat, podnośnik, narzędzia i przyrządy mechanika .

Edytowane przez rafalgrzegorz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FatherTom

Rozumiem, i całość złożyłeś ustawiłeś rozrząd na znakach i odpaliłeś ? Czy w popychaczach zaworowych był olej jak odpalałeś silnik ? Ile wyniosła Cię naprawa (może być na priv)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze możesz napełnić strzykawką, ale i tak powinny napełnić się samoczynnie po uruchomieniu silnika.

Nie doczytałeś chyba postu Rafała do końca - podał koszt naprawy :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności