Skocz do zawartości

rozrząd sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki ,tak myślałem zrobić ale profilaktyka ;) .Rozgrzałem silnik i wjeżdżam na kanał przy okazji wymiana oleju .

Mechanik powiedział od 150 w górę robocizna ,zobaczę ile warta mój czas ;)

Edytowane przez baru0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość harnas1515

Mechanik nigdy sintry nie robił chyba.

150 to mogę wziąć za omege. Bo jest wszystko nie zewnątrz prawie. A sintra przynajmniej setka w górę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc szczęście w nieszczęściu według Kacpra zdjęć powinno być tak post-24513-0-84330100-1458659584_thumb.jpg

 

a jest tak

 

 

świadom powagi sytuacji jescze skonsultuje z harnasiem ale na mój rozumek to uleglo przestawieniu coś :szok:

Czytając ten temat http://forum.samnaprawiam.com/nie-odpala-po-wymianie-rozrzadu-ople-x18xe-vt2133.htm

widzę ze powinnienem to przestawić .

Znak na kole pasowym idealnie .Po przekręceniu chyba z 20 razy uznałem że ta opcja najbliższa prawdy .Tłok 1i 4 w górnym położeniu .Co czynić :?: czy te koła są oryginalne ??

DSC_3505-300x225.jpg

Edytowane przez baru0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest stan zastany ,nic nie ruszałem na razie jak mówiłem harnasiowi napinacz był zablokowany i pasek był luźny ,po ruszeniu napioł pasek tak jak trzeba ,auto paliło trochę ciężko ale zapalało ,zwalałem na pompę .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do ustawienia - do wymiany pompy i tak trzeba pasek zrzucić więc ustawiasz od nowa - chyba że cały rozrząd nowy.

Blokujesz koła na znakach, koło dolne wału też i zakładasz od nowa, po napięciu napinacza ma się zgadzać tak jak na pierwszej fotce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na mój rozum tak bym zrobił ,tylko mnie dziwi ze przy takim przestawieniu on chodził w miarę .

zaraz tak zrobię i sprawdzę ,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam wiedzy , a żeby było śmieszniej sprzedali mi pasek nie do tego auta .A na waszą wiedzę to te kola oryginalne ?

Powiedzcie płyn chłodniczy trzeba spuszczać z układu ? czy nie trzeba ?

Edytowane przez baru0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądają oryginalnie ale pewności nie mam, mogę sprawdzić dopiero po świętach (będę w domu - mam drugi motor).

 

Jak się mogli pomylić z paskiem w sklepie?

Przecież X22XE były montowane w Omedze, Fronterze i chyba w Viki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności