Skocz do zawartości

rozrząd sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość FatherTom

Z naprawą się jeszcze wstrzymam bo pod koniec tygodnia będę miał manometr. Wstrzymałem się bo gdy mi odpali (chodzi jakby na dwóch garach) to nic nie puka, stuka. Pochodzi z minutę i gaśnie.

 

ps. zniknął mi błąd (29 lub 119 któryś z nich nie wiem który to był ponieważ mogłem się pomylić w interpretacji błysków)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Może tylko cewka padnięta. Mi prześwietlili kiedyś cały silnik z kompresją włącznie a okazało się że cewka gubi iskrę.

Kompresje sprawdź i to nawet z pięć razy zanim zdejmiesz głowice.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FatherTom

 

 

Kompresje sprawdź i to nawet z pięć razy zanim zdejmiesz głowice.

 

Kacper tak zrobię.

 

 

 

Może tylko cewka padnięta.

 

Znalazłem coś takiego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2458169.html#11725469 u mnie cały czas jest błąd 94

Nie mam rezonatora (rozwalił mi go wybuch) tylko grzybek anty wybuchowy. Od jakiegoś czasu kilkanaście razy mi strzelił, a jak wiesz pod nim jest właśnie aparat zapłonowy, więc taki wybuch mógł coś tam uszkodzić.

 

Kacper w sintrze aparat zapłonowy = cewka zapłonowa ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aparat zapłonowy to epoka malucha poloneza itp.

W naszych autkach iskrą podawaną przez cewkę steruje komputer (ECU) na podstawie impulsów z czujnika wału.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FatherTom

Zmierzyłem kompresję.

Wyniki na zimnym silniku (nie odpala więc nie mogę go rozgrzać):

1. 7,5 at

2. 0 at

3. 0 at

4. 0 at

Edytowane przez FatherTom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem kompresję.

Wyniki na zimnym silniku (nie odpala więc nie mogę go rozgrzać):

1. 7,5 at

2. 0 at

3. 0 at

4. 0 at

To chyba kicha. Zawory raczej padły.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FatherTom

Raczej tak i nie wiem czy się sam za to będę brał. Ponoć jakiś problem jest z popychaczami i ustawieniem krzywek wałków rozrządu na zaworach .

 

http://www.forum.astratuningteam.pl/printview.php?t=31639&start=0&sid=e0f6159c4e840268b3beb3a6edb86185)

 

ps.kupiłem już :

1. Uszczelkę głowicy

2. Uszczelkę pokrywy zaworów

3. Uszcelkę kolektora wydechowego

4. Uszcelkę kolektora ssącego (miałem już)

 

pozostało:

 

5. 2 uszcelniacze wałków rozrządu

6. uszczelka pod cewkę zapłonową (zastanawiam się czy będzie potrzebna nowa)

 

 

Jeśli będzie coś jeszcze potrzebne (oprócz płynu chłodzącego) to dopiszcie w temacie.

Edytowane przez FatherTom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności