Skocz do zawartości

niewlasciwe wartosci czujnikow


Rekomendowane odpowiedzi

ZD30 nie pakowali do vivaro, chyba że jakiś swap albo o czymś nie wiem. Miałem ten silnik w masterze i nie polecam, koszmarnie ciężkie remonty i dostępność części niektórych tylko ASO i w skrajnych przypadkach zagranica.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

te 3.0 siedzi w wielu nissanach wiec problemu byc nie powinno z czesciami ale jak mowisz nie jest tanio,1.9 jest niesamowicie duzo i czesci uzywek w h..

teraz tobie te 2.5 i ceny kosmos o ile dostepne

zmienilem blok silnika i dzis skonczylem robota,w opcomie bloki bez zmian a silnik odpalil i ladnie cyka.zastanawia mnie jak to mozliwe ze wartosci nieziemskie a bledy czyta prawidlowo,odpielem przeplywke i pojawil sie blad

po 40 min od odpalenia wywalilo kontrolke od pompy i blad p0089,tyle ze bez blokow to nawet niewiem co jest nie tak,czy to pompa czy jej elektrozawor,moze czujnik na listwie a moze wogole wtrysk puszcza...

kolego Sasha robiles cos juz przy "vivarowych automatach"?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic kompletnie, jedynego automata jakiego złożyłem to skrzynia z omegi 3.0 v6 i jakoś niechętnie się do niej zabierałem a skrzynie biegów to nie moja profesja.

 

Co do zd30 to niekoniecznie jest tak jak mówisz, dla renault ten silnik został ciut zmodyfikowany i dlatego nie nazywa się zd3 tak jak w nissanach tylko zd30. Jest inna głowica (niby taka sama a już wyjścia na kolektory inne, czyli kolektory też inne), osprzęt też nie pasuje bez przeróbek, czyli trzeba dokładnie sprawdzać zanim kupi się w ciemno, bo silnik też jeździł w takim aucie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech te francuzkie wynalazki...sa 3 modele 2.5 z czego 2 na cr ktore maja rozny osprzet,glowice wspolna z 2.2
Jeszcze nie widzialem w silniku renowki znakow na rozrzadzie,wszystko na blokady,w 1.9 zeby nie bylo za latwo to pasek napina sie specjalnym czujnikiem,chore
Automat w vivarkach to zwykla skrzynia z robotem ktory wrzuca biegi,stojac z boku dal bys 200% ze ktos ma reczna skrzynie
moze znasz kogos kto cos przy tym grzebal?sil mi juz na to padlo brakuje w dodatku bledow niemozna zczytac

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech te francuzkie wynalazki...sa 3 modele 2.5 z czego 2 na cr ktore maja rozny osprzet,glowice wspolna z 2.2

Jeszcze nie widzialem w silniku renowki znakow na rozrzadzie,wszystko na blokady,w 1.9 zeby nie bylo za latwo to pasek napina siespecjalnym czujnikiem,chore

Automat w vvarkach to zwykla skrzynia z robotem ktory wrzuca biegi,stojac z boku dal bys 200% ze ktos ma reczna skrzynie

moze snasz kogos kto cos przy tym grzebal?sil mi juz na to padlo brakuje w dodatku bledow niemozna zczytac

 

 

A może problem leży po stronie komputera od skrzyni ?

 

He, przypomniała mi się anegdota, jak pojechałem z zd30 do mechesa na naprawę głowicy i gość przy zakładaniu łańcucha doszedł do wniosku, że jakiś debil to zaprojektował, znaki ktoś zostawił czyli ktoś już wcześniej przy nim grzebał, ale ani w przypadku ustawiania na pozostawione przez nieznaną osobę znaków, ani w przypadku ustawiania na podstawie danych z ASO nie można było obkręcić wałem, blokował się. Gość ustawił po swojemu i było OK. Muszę do niego przedzwonić, ale to dopiero jutro to spytam czy robił vivaro z automatem. Podpytam. Facet jest konkretny i tłucze same busy i ciężarowe a terminy u niego gorzej jak w ASO, więc zna się na rzeczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80% przypadkow to 4 symeringi na trzpieniu wrzucajacym biegi,ale je zmienilem i nadal nie halo,poprostu robot nie potrafi wrzucic na luz z nieparzystych biegow,sluchac jak wrzuca na luz i w ulamku sekundy wbija bieg 2 co wyrzuca blad.dzis niemialem czasu go wyciagnac i zobaczyc jak zachowa sie bez skrzyni,ale wydaje mi sie ze bedzie to samo.rozbieralem go w sobote i szczerze mowiac to nic tam niema poza kanalikami, kilkoma czujnikami polozenia i chyba 3 elektrozaworami. polozenia czujnikow niema jak kalibrowac,ale zastosowane czujki maja taki sam nr seryjny to sprobuje podmienic jeszcze czujke polozenia tloka wyciskajacego sprzeglo na czujke polozenia wybieraka,jak do czegosdojde to napisze,dzieki za zainteresowanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos to ogarnia?

rozrusznik ma wygienty wirnik wiec prosze go nie komentowac,niebawem bedzie nowy

 

 

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności