Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość feds

Witam. Moje vivaro 2006 przedlift nie posiada halogenow. Czy jest mozliwosc dolozenia orginalnych czy trzeba wymienic caly zderzak?

Pozdrawiam.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 27
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Dopiero dzisiaj Opel doczekał się odpalenia halogenów :-) Może opiszę wszystko od początku. Najpierw oczywiście sprawdzamy, czy w starym zderzaku są przygotowane fabrycznie przewody do halogenów (u

Dodane obrazy

Zderzak to jedno, instalacja może być niekompletna, ale dochodzi do tego kwestia przełącznika kierunków z funkcją halogenów przednich.

 

Zderzak od biedy może zostać, ale będziesz musiał pokombinować coby wyciąć w nim otwory i potem przyczepić zaślepki, w które wchodzą halogeny.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem przełącznika raczej nie będzie istniał przy zakupie oryginalnych halogenów jest on w zestawie. Problemem może być rzeczywiście brak instalacji, na początku roku kupowałem swoje Vivaro chciałem aby miało halogeny, więc auto musiało być skierowane do produkcji bo we wszystkich co wychodzą nie ma instalacji aby wrazie co zainstalować.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no pod maską to kable są, u mnie w vivaro i traficu są kable a w żadnym halogenów nie bylo. Ale nie wiem jak przy manetce czy tam by było.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość feds

U mnie chyba to sa kable od halogenow. Czarna kostka na dwa piny. W takim peszlu. Wg vin halogenow brak. Przelacznik wiadomo trzebaby bylo zmienic. Jedynie teraz problem z zderzakiem. Bedzie trzeba rzezbic. Dzieki za odpowiedzi.pozdr

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące później...

A ja właśnie sobie wymieniłem zderzak na nowy z otworami na halogeny. Halogeny już założone i podłączone do kostek, które oczywiście były od "nowości" auta. Teraz szukam manetki i na "Alledrogo" nie mogę takiej znaleźć. Czy ktoś może zrobić zdjęcie, jak ona wygląda?

P.S.

Chyba znalazłem na intercarsie:

136620.jpg

VAL251444

funkcja przełączania: z funkcją przełączania swiateł

funkcja przełączania:
z funkcją kierunkowskazów

funkcja przełączania:
z funkcją swiateł przeciwmgłowych

funkcja przełączania:
z funkcją tylnych żwiateł przeciwmgłowych
I teraz wiem czego szukać :-)
Edytowane przez łysyyy
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 10 miesięcy później...

Dopiero dzisiaj Opel doczekał się odpalenia halogenów :-) Może opiszę wszystko od początku.

Najpierw oczywiście sprawdzamy, czy w starym zderzaku są przygotowane fabrycznie przewody do halogenów (u mnie były, zakończone 2-pinowymi hermetycznymi wtyczkami).

Sprawdzamy też, czy mamy podpięty bezpiecznik F9 15A(od halogenów przednich) - samego bezpiecznika mogło nie być, ale patrzymy, czy są tam doprowadzone styki do wsunięcia bezpiecznika. U mnie oczywiście były.

 

1. Kupujemy zderzak z otworami na halogeny (ja kupiłem zamiennik za 285zł, wszystko w nim pasuje, jest sztywny i dobrze wykonany).

2. Kupujemy halogeny (ja zapłaciłem około 50zł/sztuka).

3. Kupujemy ramki do halogenów (około 90zł/sztuka).

4. Kupujemy żarówki do halogenów - H1 (ja kupiłem Philips Vision - najtańsze, po ok. 12zł/szt). Na stronie producenta sprawdziłem dane żarówek - te najtańsze mają strumień świetlny na poziomie 1690 lumenów, a te super hiper Xtreme Vision (po 50zł/szt) mają 1550 lumenów...

5. Kupujemy lewą manetkę od świateł obsługującą przednie i tylne halogeny.

6. Kupujemy przekaźnik 12v 20/10 (5-pinowy).

7. Wymieniamy zderzak (demontując najpierw listwę czołową i lampy).

8. Montujemy halogeny w zderzaku (warto jest najpierw wsadzić żarówki - potem jest trochę niewygodnie).

9. Wymieniamy manetkę na taką, która obsługuje halogeny przednie (bardzo łatwa wymiana, tzw. plug&play).

10. Wsadzamy przekaźnik w odpowiednie miejsce (skrzynka przekaźników po prawej stronie kolumny kierowniczej, nad pedałem gazu).

11. Wsuwamy bezpiecznik 15A w miejsce F9 (skrzynka bezpiecznikowa za uchwytem na kubek kierowcy).

12. Odpalamy halogeny (manetka jest tak skonstruowana, że trzeba najpierw włączyć światła postojowe lub pozycyjne, aby można było włączyć halogeny).

 

Cieszymy się z nowych halogenów przeciwmgielnych :-)

 

halogeny1.jpg

 

halogeny2.jpg

 

halogeny3.jpg

 

halogeny4.jpg

Edytowane przez łysyyy
  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.