Gość Rafał_79 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Termostat otwiera się przy 89'C jeżeli po przekroczeniu tej temp. gruba rura idąca do chłodnicy nadal jest zimna, to sugeruje awarię termostatu. Zywotność termosatu określona jest na ok.150tyś/km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 jak potrzymam go dłużej na zapłonie i zrobie na 2 razy (zapłon, czekam, zapłon, odpalam) to pali praktycznie jak na ciepłym silniku Zainteresowałbym się świecami żarowymi, a dokładniej czasem ich grzania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek_1990 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Dzisiaj umówiłem się w ASO na diagnostykę w sprawie tego ciśnienia w układzie chłodzenia mam nadzieję że powiedzą mi coś więcej niż pierwszy lepszy mechanik od wszystkiego... mam tylko nadzieje że to nic nie poważnego typu "Pęknięta głowica lub blok silnika"... Odpiszę w czwartek bo będę już coś więcej wiedział   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Wydzieliłem dyskusję o ASO. W tym temacie proszę trzymać się wątku przewodniego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494500 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek_1990 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Witam. Auto wróciło mi z ASO gdzie stwierdzili że te ciśnienie jest w normie mówili że podpieli po komputer sprawdzili czy nie ma błędów, sprawdzili parametry silnika i również ok, nie grzeje się temp trzyma w normie itp... sam nie wiem do końca co o tym myśleć lecz chyba narazie będę jeździł i co jakiś czas sprawdzał jak nic się nie będzie pogarszać z pracą silnika, temp itp to myślę że będzie ok. Lecz stwierdzę że po ASO spodziewałem się wyższych kompetencji. Sprawdzili mi jeszcze to odpalanie z rana i stwierdzili że z tym jest problem i potrzebują go wziąć na jakiś test "przelewowy paliwa" co kosztuję następne 150zł bo jest możliwe że jakiś wtrysk paliwo podaje z powrotem na układ. Nie wiem czy się dobrze wyraziłem bo mechanikiem nie jestem. Co myślicie o tym wszystkim jeśli chodzi o te ciśnienie i ich diagnoze? i drugie pytanie czy ten test "przelewowy" można zrobić u zwykłego mechanika i ile u nich to kosztuje uśredniając? Tak na marginesie jeszcze dodam że dowiedziałem się o faktycznym przebiegu mojego opelka i się trochę zdołowałem... około 100tys wiecej niż na liczniku...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Witaj. Przykro z powodu tych 100 000 km w plecy. Ale w takim kraju żyjemy. Dlatego przegląd przed zakupem - obowiązkowy. Ale to juz przepadło... Test przelewów jest częstym testem, nie tylko w Oplu. I rzeczywiście daje spore pojęcie o pracy wtryskiwaczy. Zaufaj chłopakom, widać że wiedzą co mówią. 150 zł to niezła cena, jest z tym trochę roboty, powiedziałbym laboratoryjnej, bo to sie robi autentycznie na menzurkach, a potem porównuje poziomy na wszystkich cylindrach. Najgorsze co możesz zrobić, to zmienić lekarza w połowie leczenia... Podejrzewam, że chłopaki zrobili co mogli, usterki w danym momencie nie było, najgorsza z możliwych sytuacji. Klient zgłasza usterke, która w momencie pobytu auta na serwisie nie występuje.... Poza tym, obawiałeś werdyktu typu "pęknięta głowica" a teraz masz pretensje że takiego nie usłyszałeś? Pojeźdź i obserwuj. Oczywiście na razie nie jedź do Chorwacji ale kręć sie " wokół komina" . Zobaczymy co z tego wyniknie W razie czego, jestem do dyspozycji w kwestii kontaktu z Twoim ASO Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Tak na szybko można jeszcze podpiąć się op-comem i sprawdzić dawki korekcyjne wtrysków, te wartości też dają jakąś tam informację w jakim są stanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 po dawkach wcale ni musi byc cos widac no ale moze cos juz wykazywac. TO nie wyrocznia. BArdziej realny jest test przelewowy ale trzeba umiec go wykonac bo to jak podaje TIS jak interpretowac to mozna miedzy ksiazki schowac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 I właśnie do tego potrzebne jest doświadczenie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-494867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek_1990 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Witam. Mam nadal dziwne problemy z układem chłodzenia które są prawie identyczne co u tego pana na tym filmiku oraz opisał posta na forum Mercedesa http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=8173&postdays=0&postorder=asc&start=15 Co prawda to nie opel ale mam prawie identyczny problem. Więc moje pierwsze pytanie czy u was się tak układ chłodzenia zachowuje że potrafi po poluzowaniu korka wzrosnąć płyn nawet kilka cm (na ciepłym silniku)? Czy to prawda że termostat mam jakiś zawór który otwiera nawet gdy nie dojdzie do temp otwarcia u mnie te 89 C? ( przynajmniej tak opisuje ten pan z forum mer. że tam w termostacie występuję taki zawór). Dzisiaj również sprawdziłem jak się zachowuję układ jeśli osiągnie ponad 90 C fakt było płynu tyle co na zimnym silniku ( jeśli układ nie osiągnie 89 C jak wyłącze silnik płynu jest mniej średnio o 2 - 3 cm porównując z zimnym silnikiem.) Kiedyś porównywałem jak u znajomego też w Astrze GTC w tym samym silniku zagrzewa się motor bo chciałem sprawdzić przy ilu C włącza się wentylator i miałem takie wrażenie że u niego z 89 do 98 silnik nagrzewał się wolniej o kilka min. U mnie jest to dosłownie 2-4 min . Może to też świadczyć że nie otwiera się całkowicie termostat? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/2/#findComment-495222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.