Gość maniek_1990 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Reaktywuje temat tylko z odpowiedzią że po pół roku okazało się, że jednak od poczatku była to uszczelka... Pojechałem drugi raz na CO2 bo mnie już cholera trafiała z tym ciśnieniem i płynem + dodatkowo zauważyłem brak ogrzewania. Drugi test na CO2 wykazał UPG...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-513800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 a co Ci mowilem. SLuchasz ekspertów z ekorek i takie tam. Łudziles sie ze to korek albo inne bzdety. Nie map rawa sie tworzyc cisnienie w ukladzie jesli nie jest walnieta uszczleka pdo glowica. Skad niby cisnienie ma sie brac. Korek w zbiorniczku nie jest po to zeby upuszczac plyn czy zmnieszac jakies tajmniczo pwostajace cisnienie przy sprawnym silniku. JEst po to by upuszczac cisnienie jak padla UPG i wali spaliny w uklad bo cos musialoby wywalic jakby to cisnienei sie gromadzilo- jakas chlodnice albo weze. Jak kazdy sam zauwazyl to wystepuje pewna rozszerzalnosc cieczy i gazów wraz ze wzrostem temperatury. Nie jest to duza rozszerzalnosc bo przy sprawnym silniku przy zimnym aucie mmay pewien poziom ciecyz chlodzacej a po nagrzaniu poziom na zbiorniczku podnosi sie niekeidy o 1 cm a niekiedy o 2cm. Wiecej nie. Temat UPG przerabialem wielokrotnie i w oplach i w vagach i w innych. Na kilku zlotach wykrylem UPG w sharanach u kolegów i co i po kilku miechach a nawet roku okazalo sie ze kolega wrócil i dal w palnik autu i woda leci korkiem. Żona jezdzila i tego nei było. Czmeu bo wiadomo jezdizla tak ze przy juz 1800 obrotach zmieniala bieg na wyzszy i sie ledwo ledwo turlała z dzieciakami do przedszkola.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-513812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek_1990 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 No ale faktycznie pół roku temu było to mało zauważalne... mniejsza z tym mam tylko skrytą nadzieje że nic się nie stało z głowicą i blokiem silnika... Powiedz mi jaką firmę polecasz na wymianę uszczelek ( Pod głowicę, dolot, zawory itp). Czy taka firma jak ering, Victor Reinz są godne polecenia. Po cenach widzę że jest to taka średnia półka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-513817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 to sa w wiekszosci ori podzespoly montowane na pierwszy montaz. Wymien tylko uszczleke pod glowica. Sprawdz czy glowica jest plaska i tyle. Reszty jesli sa cale to nie ruszasz i nie wymieniasz. Wymien oczewiscie sruby do glowicy te 10 sztuk.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-513887 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek_1990 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Mechanior chce wymieniać wszystkie uszczelki + szpilki do głowicy + jeśli chodzi o głowicę to uszelki zaworów i coś tam jeszcze przy głowicy bo podobno przy 250tys przebiegu się to przyda. Co o tym myśleć ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-513912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ja bym wolał za jednym rozbieraniem jednak zrobić całość. Sprawdź też kiedy był rozrząd robiony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-513972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Po co. Tu juz sie orbi jakas obsesja. Kiedys przy zuzytej tarczy sprzeglowej wymienialo sie tylko ta tarcze a dzis juz odrazu wciskaja ze docisk ze wysprzeglik ze dwumas tez. A przy okazji wymienimy jeszcze rozrzad. No szkoda ze wymienią pol motoru. Jesli jest cala uszczleka to po co ja wymieniac. Jak sciagasz orurowanie od IC i turbiny to opaski tez bedziesz wymienial na nowe?? Ja u siebie wyciagalem trzy razy turbine raz glowice, Dwa razy skrzynie i koszty wszelkich zabaw to pare zlotych. Do wymiany UPG poszla uszczleka nowa oczewiscie pod czapke no i mnie RObert z Tune Up namowil zeby dac nowe sruby do glowicy. Koszt wymiany UPG umnie wyszedl niecale 200 zl. Zabawy ze sprzeglem to rozruszanie dwumasy bo byla zatarta, regeneracja tarczy sprzeglowej za 120 zl plus nowy wysprzeglik i uszczelniacz walu. To dodatkowo 200 zl. Dzieki temu mam autko sprawne, a wydalem w sumie niewiele. Przy rozrzadach wymieniam paski, czasami pompe wody a rolki przesmarowuje i koszt zabawy w takim tdi mi wychodzi tez na poziomie 250 zl. Jak slysze ze ktos wydal na rozrzad 1000 zl albo wiecej to smiac mi sie chce. Pozniej jeszcze slysze z emu ten co to wymienial nawet kąta synchronizacji nie ustawil i silnik kuleje. śmiech na sali normalnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-514087 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Masz rację. Można na raty wymieniać - nie ma problemu. Ale kilka dodatkowych uszczelek w tym przypadku to nie jest duży koszt. Sam kiedyś wyjmowałem skrzynie aby wymienić cieknący wysprzęglik. Za tydzień znowu wyjmowałem skrzynie aby wymienić tarcze. Aby już nie wyciągać trzeci raz to kupiłem tarcze razem z dociskiem. Zrobiłem nawet dla zaspokojenia ciekawości czy dobrze zrobiłem test porównawczy starego i nowego docisku. Jak stanąłem na starym to słoneczko wpadło, a na nowym nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-514169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek_1990 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 No wymieniam jednak wszystkie uszczelki oprócz kolek. wydech bo jest w najlepszym stanie ze wszystkich. Podobno termostat też do wymiany bo zacięty i podobno on mi przegrzewał silnik. Głowicę dałem do sprawdz. szczelności + planowanie i powiedzieli że w tym silniku muszą porobić kilka rzeczy przy głowicy takich jak np: szlif gniazd zawo + nowe uszczelniacze zawo. + regulacja luzów zawo. po podobno nie hydrauliki i cały koszt takiej niby regeneracji głowicy 450zł . Jak myślicie dobra cena i warto było wydać tyle ? A tak poza tym mam pytanie na temat grubości Uszczelki pod głowicę. Fachowcy od głowicy powiedzieli że może być taka sama albo rozmiar większa, mechanik znowu upiera się na rozmiar większą i moje pytanie czy jak dam rozmiar większą to nie będę miał odczuwalnej straty mocy? Czytałem kilka tematów na inny forach i zdania są podzielone. Np jeden człowiek napisał: ,,Koledzy przy dieslu planujemy glowice jesli jest skrzywiona ale zwiekszenia cisnienia to w ten sposob nie osiągniecie,w dieslu komora spalania znajduje sie w tłoku a głowica jest płaska jak stół.Grubością uczczelki wyrównuje sie ubytek materiału który zeszlifowany został z głowicy żeby tłoki nie spotkały się z zaworami." Czy ta opinia jest prawdziwa? i mogę to interpretować że w dieslu różnicy nie odczuję przy grubszej UPG? Mam możliwość wymiany uszczelki do 7 dni więc się zastanawiam czy ją nie wymień na rozmiar wcześniejszy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-514730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Mechanior chce wymieniać wszystkie uszczelki + szpilki do głowicy + jeśli chodzi o głowicę to uszelki zaworów i coś tam jeszcze przy głowicy bo podobno przy 250tys przebiegu się to przyda. Co o tym myśleć ? Wg. mnie, jak cos ma 250 tys przebiegu, to jak robisz dla siebie, to wymienić ile wlezie, za jedna robocizną. Po takim przebiegu, każda uszczelka z gumowej i elastycznej, zrobiła się już plastikowa.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62878-diagnostyka-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-w-aso-astra-h-17cdti/page/6/#findComment-514740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.