Skocz do zawartości

Brak mocy + ciężko odpala zimny


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Drugie pytanie do wszystkich bo nigdzie nie mogę znaleźć, czy walnięta siweca żarowa wyjdzie na diagnostyce na kompie np. w OPLU. Z góry dzieki za odpowied

 

rafal24, Wszystko o czym pytasz jest W moich postach jak się sprawdza swiece jak iwykręca i czym ! Czy nie lepiej abyś zrobił to sam !! Popsikać WD lub nafta i na drugi dzień wykręcasz .Juz nie mam siły wklejać i szukać za kogoś.. ???:roll: No chyba że was tylko warsztaty interesują!To do tego nie potrzebne jest forum tylko książka telefoniczna ???

 

http://forum.opel24.com/search.htm/1202428414?sid=395180c0f0b771b8681d78e0f59fa26c&start=640 http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Sorki jeżeli cos przeoczyłem :roll: ale męczy mnie ten temat. Pozatym na forum czasem można znaleźć sprzeczne opinie co do tych samych rzeczy. Niektórzy twierdzą, że wymieniać na ciełym inni że na zimnym silniku. Pozatym chciałem sprawdzić swieczki za pomoca kabla i aku ale są tacy co twierdzą że to lipa.

Ale do rzeczy. Zrobie tak jak piszesz czyli własnymi siłami i na zimnym. Jak cos urwe to będe sie martwił wtedy. Generalnie przy swoim samochodzie wszystko staram sie robić sam a tu myślałem, że jakis fachman może ma sposób i zapłaca ale bedzie pewne.

Wielkie dzieki za odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do rzeczy. Zrobie tak jak piszesz czyli własnymi siłami i na zimnym. Jak cos urwe to będe sie martwił wtedy. Generalnie przy swoim samochodzie wszystko staram sie robić sam a tu myślałem, że jakis fachman może

Nic nie urwiesz !! wykręca się kręcąc w lewo ..Wcześniej strzykawką kolo nich naftą !!Od lat stosowana! Nowe wkręć na smar miedziany!! Moment dokręcenia jest 10N.m Jeżeli nie posiadasz klucza dynamometrycznego nic nie szkodzi . Zadnych przedłużek na klucz poczujesz opór zostawiasz !! wszystko . Kasa w kieszeni ??? Tylko ta nasadka klucz musi być koniecznie wysoka około 6cm.. 8żł . smar mała tuba 7 żł nafta 3zł. świeczki 120 żł i masz na kilka lat :roll:http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No dobrze, że nie jestem obrażalski bo na to kręć w lewo bym sie obraził. ??? Ale tak na poważnie jutro popołudniu zostawie żeby sobie wystygł i go zaleje naftą a w sobote zobaczymy. Pozatym dzis słyszałem dwie opinie co do problemu urwanych świec.

 

Pierwsz to, że świeca im dłużej pozostaje w silniku walnieta to tym gorzej ją wykręcić.

Druga opinia to że zależy to wyłącznie od paliwa na którtym smiga samochód. Jak jest przyzwoite to nie będzie problemu.

 

Ale najbardziej to boli brak garażu. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif A za oknem na termometrze aktualnie - 10. :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, że nie jestem obrażalski bo na to kręć w lewo bym sie obraził

Ale najbardziej to boli brak garażu. ;) A za oknem na termometrze aktualnie - 10.

Wiesz ja kiedyś za to kręcenie zebrałem opieprz http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Gościu kręcił w prawo i urwał :roll: I wolę na zimne dmuchać ??? Co do świec to sprawdź bo moze masz dobre http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif:W moich postach jest jak mozna to robić zamieściłem nawet zdjęcie, gdybyś miał walniętą to by ci się zapalała kontrolka na desce ??? i po dodaniu gazu gasła . Gdy jest wszystko OK.to ja bym sprawdzał czujnik temperatury..!! Pewnie ci ciężko pali!! Lub problemy z uszczelkami wtrysków..!!Jaki masz przebieg?? i czy juz były robione te uszczelnienia?/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kontrolka rano sie nie zapala. Włączam zapłon za chwilę spirala gasnie i kręcę. I dziś rano przy - 10 zaskoczył dopiero za trzecim razem. Pierwsze dwa to go tylko zatelepało i tyle. Ale nawet jak zapalił to przez moment tak jakby nie reagował na gaz i chodził nie na wszystkie gary (takie subiektywne odczucie). Później każde nastepne zapalenie za dnia jest ok chyba że bardzo mcono wystygnie.

 

u mnie jak włącze zapłon to wszystkie kontroli po kolei gasną. Dalej jak zapalę silnik to gaśną juz wszystkie. Tylko tu jest mały problem. Jak byłem na kompie w oplu to wyszło tylko, że walniety jest czujnik temperatury oleju (do wymiany przy wymianie oleju) i nie było żadnych zapisanych błędów. Pozatym gościu zauwazył, że nie zapala się u mnie kontrolka diagnostyki silnika-chodzi o ten taki helikopterek - kontrolka z kluczem działa i gaśnie. Teraz pytanie która pokaże że świece są walnięte.

 

Sorry za ten słowotok.

 

Samochód ma na liczniku 126000 km ja go mam juz trzy lata i jak go kupiłem to miał 80000 km. Ja do tej pory w silniku to tylko filtry i termostat. Nic więcej nie ruszałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

NA komputerze wyswietliło mi błędy:

1 P0400-Zawór recyrkulacji spalin

2 P1125- Elektromagnetyczny zawór ciśnienia doładowania

3 P1625- Przekażnik główny

 

Czy ktoś wie gdzie jest ten przekażnik główny??

Prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apala się u mnie kontrolka diagnostyki silnika-chodzi o ten taki helikopterek

Powinna ci sie zapalać jest to tak u mnie i zauważyłem że u kolegów też tak jest .Przekręcając zapłon na kilka sekund pojawia się ta kontrolka 3-4sek. i Gaśnie . W naszych silnikach jest to kontrolka przedstawiająca samochód i na nim pionowo klucz ;) Chociaż spotkałem się i nawet na tym forum że w różnych rocznikach są te różniące kontrolki .Ja mam taką jak ci wymieniłem .Przepalenie świecy ta kontrolka się pojawia!! Musisz ją wyjąc i sprawdzić http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

 

jarek27is, ten przekaźnik jest w przedziale śilnika i jezeli dobrze pamiętam to ma oznaczenie K18 z prawej strony obok filtra paliwa jest taka skrzynka http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do kontroli to ta z kluczykiem i samochodem zapala mi się. Znajduje sie ona po prawo od kontrolki grzania świec. Podobno wg słów fachowca z ASO OPEL powinna zapalać się także kontrolka taki tzw. helikopterek. jest ona umieszczona pomiędzy kontrolka akumulatora i oleju.

 

Mam drugie zegary takie bez obrotomierza ale podepnę zobaczę co będzie.

 

Wracając do moich nieszczęsnych świec żarowych to sprawdzałem dzisiaj kablem. Wszystkie niby dobre. Czytając inne tematy znalazłem coś na temat wymiany podkładek pod wtryski. Niby powinno się zgadzać bo u mnie jest właśnie ten problem. rano pierwszy odpał jest straszny. dziś w nocy było około - 15 i rano horror.

 

Czy jest sposób na sprawdzenie czy podkładki są w porządku.

 

Ponadto dziś kupując smar miedziowy przy mnie dwie osoby kupowały nowe filtry do Diesla i strasznie wyzywali ropę, że jeszcze na stacjach jest letnia. Ja swojego tankowałem ze dwa tygodnie temu na JET i może to jest przyczyną. dziś zatankowałem na BP podobno taka do -30 paru dolałem jakiś magiczny środek i zobaczymy rano.

 

Znowu sie rozpisałem. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając inne tematy znalazłem coś na temat wymiany podkładek pod wtryski. N

Co do kontrolki to nigdy mi sie taka nie zapaliła to widocznie jej nie ma http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif Wydaje mi się że o tym kształcie jest tylko w beni. A co do uszczelniaczy na wtryskach to wizualnie mozna sprawdzić bo obok jest zarzygane olejem! Również można w serwisie w tedy sprawdzają to urządzeniem na podciśnienie! Dużo pracy z tymi uszczelkami i wiąże to się z podnoszeniem wałka inaczej nie da rady http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności