Skocz do zawartości

Brak mocy + ciężko odpala zimny


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

dzięki za odpowiedź. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif W sumie to już trochę zgłupiałem. jutro chyba wybiorę sie do gościa który robi w oplu ma możliwości diagnostyki i niech zobaczy. No chyba że zdarzy sie cud i po lepszym paliwie rano zgada jak należy chociaż na to nie liczę. poza tym sprawdzę czy przekaźnik od sterowania świecami daje na nie prąd i cóż mogę więcej. Przewody nadmiarowe wydaja sie w porządku, filtr paliwa wymieniony i układ odpowietrzony.

Wszystko wyjdzie a jak zwalczę to napisze co było przyczyną.

Wielkie dzięki za pomoc ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam ponownie po krótkiej przerwie.

 

Problemu z brakiem mocy, mimo starań, nie rozwiązałem.

 

Profilaktycznie wymieniłem wtryski i zregenerowałem turbinę (lekko przepuszczała olej), sprawdziłem pompę wtryskową - sprawna, ciśnienie sprężania b. dobre, przewody turbo szczelne.

Pomimo tych działań samochód jeździ tak jakby nie miał turbiny.

 

Może ktoś z was miał podobny problem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie po krótkiej przerwie.

 

Problemu z brakiem mocy, mimo starań, nie rozwiązałem.

 

Profilaktycznie wymieniłem wtryski i zregenerowałem turbinę (lekko przepuszczała olej), sprawdziłem pompę wtryskową - sprawna, ciśnienie sprężania b. dobre, przewody turbo szczelne.

Pomimo tych działań samochód jeździ tak jakby nie miał turbiny.

 

Może ktoś z was miał podobny problem ?

Ja mam identyczny problem i też nikt nie potrafi mi pomóc. Byłem na kompie, zaliczyłem paru mechaniorów, kazdy twierdzi ze faktycznie turbiny nie czuć podczas jazdy chociaż wąż przed IC twardnieje. Jedenemu mechanikowi mówie, ze auto nie ma mocy, po czym wsiada on od razu za kółkiem i rusza a po chwili pyta "a to masz tego diesla bez turbiny?" a ja zdziwiony "nie, ma turbine" :|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Sprawdzałeś zawór upustowy ciśnienia doładowania (turbiny) - może Ci się zaciął?

 

Pozdrawiam

Zawór jest sprawny. Turbina pompuje powietrze do kolektora.

Wszystko niby sprawne ale doładowania nie ma.

 

Przy okazji mam pytanie. W moim silniku od kolektora dolotowego do pompy wtryskowej idzie cienki przewód gumowy. Co to jest za ustrojstwo.

Kolektor, jak wiadomo, zawsze jest nieco zasyfiony. Czyli paprochy z niego mogą się dostać do pompy wtryskowej. może to jest powodem braku mocy. Czy dobrze rozumuję.

 

 

:|:/:):DJeśli ktoś z was posiada astrę F 1.7 DTL ze 100 % sprawnym silnikiem i turbiną i nie boi się sprawdzić swojego wozu na hamowni proszę o kontakt. Hamowałem już swój samochód i nie podoba mi się przebieg momentu obrotowego, dlatego muszę mieć takie samo auto do porównania. Zaznaczam, że za hamownię ZAPŁACĘ (koszt 100 zł). Hamownia mieści się w Kielcach ul. Pakosz. :):)http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności