Skocz do zawartości

nie chce zapalac po krotkiej jezdzie.


Gość 26grisza

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Ja37 podobnie radziłem sobie w maluszku przy mrozach ale tu przy mrozie około-10*C to pomijając, że kręci jakby wolniej to na benzynie nie odpala udało mi sie odpalić na tzw. awaryjnym gazie po czym od razu przełączyłem na bene żeby się rozgrzał. Dałem mu chwilkę po czym puściłem sprzęgło a po chwili jak się rozgrzał (czas oczyszczenia Aśki ze śniegu) obroty zaczęły gwałtownie spadać aż w końcu zgasł. Nadmienię, że przewody mam prawie nowe świece i silniczek krokowy także. Czujnik temp. także sprawdzałem. Tej zimy mrozów dużo nie było -jak na razie- ale przeraża mnie myśl, że jak wrócą to powróci ten problem. Mało nią jeżdżę bo z reguły jeżdżę służbowym ale chciałbym mieć ten komfort, żeby było to działało. Aha to jest moja pierwsza zima z tym autkiem także nie wiem jak się poprzednio zachowywała.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Marcin

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu może być dużo czynników ...

1 - pompa paliwa siada

2 - regulator ciśnienia paliwa szwankuje

3 - czujnik temperatury płynu padł

4 - filtr paliwa

5 - nie wiem, jaki masz silnik......

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mój silnik to C14NZ.

Czujnik temperatury sprawdzałem przy różnych temperaturach - jego wartość była poprawna. Prace pompy słychać po przekręceniu kluczyka a filtr wymieniałem niedawno. No chyba, że pompa zamarza tak jak wycieraczki mi ostatnio przy mrozach zamarzły i dopiero po podziałaniu na mechanizm WuDu 40 zaczęły pracować.

Jak można sprawdzić regulator ciśnienia paliwa? Nie żebym nie szukał ale pokazuje mi blisko 800 wyników, całą wieczność mi to zajmie a temp. na dworze spada.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wczoraj nie było wielkiego mrozu a musiałem znów odpalać ponownie. Więc sprawdzę pompę. Czy to prawda, że pompę należy wymontowywać z pustego zbiornika? Jak to opisują w książce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyjmowałem nawet jak miałem 3/4.

Tylko trzeba uważać na ogień i wyładowania elektrostatyczne.

A co sprawdzisz wyjmując ją?

Lepiej zmierzyć ciśnienie paliwa.

Wtedy wymieniasz na pewniaka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności