Skocz do zawartości

Gość mirekhood

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znawców Sintrowozów i chciałbym prosić o zapoznanie się z materiałem, mam bowiem kilka pytań odnośnie pracy silnika 2,2benz.+LPG:

 

1. czy na zimnym silniku obroty zawsze są tak wysokie po odpaleniu? (jakieś ssanie, albo coś), dodam, że gdy nie ruszam pedału gazu, obroty same spadną natychmiast po przełączeniu na LPG

2. czy cykanie wtryskiwaczy benzyny oznacza ich koniec?

3. czy podczas pracy na gazie powinien być słyszalny szum płynącego paliwa w przewodach? (myślałem, że to jakiś wężyk z podciśnienia szumi, ale przez przypadek chwyciłem przewód paliwowy i czuć wyraźnie, że paliwko płynie)

 

Podzielcie się swoimi doświadczeniami, czy macie podobnie w swoich silnikach i mam olać to wszystko, czy macie zupełnie odwrotnie i mam się zacząć poważnie martwić ;)

P.S. Silnik krokowy czyszczony tego samego dnia wcześniej (tragedii nie było ;) )

 

A oto materiał do analizy:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6sZzhFxOsno&feature=youtu.be

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1 wysokie tzn jakie? U mnie jak pamiętam to na zimnym jest ok 1600-1800 obr/min.

ad2 może to hydropopychacze cykają

ad3 paliwo przepływa przez wtryski cały czas gdyż są one w ten sposób chłodzone

Nie wsłuchiwałem się nigdy gdyż nie ma LPG

 

 

materiał do analizy

Ten film wideo jest prywatny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysokie, bo podchodzą pod 1500, ale jeśli mówisz, że na zimnym masz 1600, to rozumiem, że tak ma być.

Co do tych hydropopychaczy to w sumie nie brałem ich pod uwagę, ale wydaje mi się, że powinny hałasować bardziej pod pokrywą zaworów, a cykanie dochodzi zza pokrywy. Dźwięk jest też bardzo podobny do tego, jaki wydają wtryskiwacze gazu, tylko cichszy.

A z tym chłodzeniem listwy to może i racja. poczekam, może się ktoś z instalacją LPG wypowie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, z obrotami doszedłem ocb, jest w porządku, bo schodzą same po ok 2min. Wcześniej tego nie zauważałem, bo mi się najczęściej na gaz już przełączał. Zauważyłem, że po podobnym czasie wyłączała mi się pompa powietrza wtórnego, pewnie jest to ze sobą powiązane że na wyższych obrotach na zimnym silniku dmuchało w silnik ciepłym powietrzem (ma to sens). Pompa na razie odłączona i czeka na lepsze czasy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

U mnie zimą czy lato po odpaleniu obroty 1000 teraz coś się zkopciło jak złapie temp. to obroty na jałowym 1200/1500.

I jeszcze jeden temat miałem temp silnika 40st. Po wymianie czujnika jest 140 st nic się nie gotuje jest ok znowu czujnik?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności