Skocz do zawartości

astra 1,3 cdti dwumasa


Rekomendowane odpowiedzi

powiem szczerze ze wątpie w te regeneracje dwumas. Czemu? bo w piwnicy rozbebeszam wlasnie kolo dwumasowe od tdika i chyba sie poddam bo szlifierka kątowa juz tyle nacialem i jeszcze nie rozebralem jej na czesci pierwsze.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64010-astra-13-cdti-dwumasa/page/2/#findComment-502359
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jakoś się musi dać rozbebeszyć ale jak to nie wiem bo jak sobie ktoś zażyczył regeneracje to wysyłaliśmy dwumas do jakiejś firmy z Kielc.Wesol domyślam się że szlifierką kontową raczej ciężko :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64010-astra-13-cdti-dwumasa/page/2/#findComment-502391
Udostępnij na innych stronach

tak ale ja myslalem ze rozbebeszenie tej dwumasy to nie jest jakies mega tródne a tu sie okazalo ze i szlifierka kątowa sie nacialem i wiertarka rozwiercalem nity i pare elementów oddzieliłem ale do srodka nie mam sie ja dostać. Poza tym rozbierajac ta dwumase to wydaje mi sie ze sie sporo uszkadza wiec nie wiem jak to pozniej ktos sklada w calosc. Ja mama za cel to przedewszystkim rozlozenie na czesci pierwsze by pozbyc sie zbednych elementów jakie sa w srodku - odelzyc to kolo i zmoszyc tylko niezbedne czesci by powstalo kolo jednomasowe. Dac to do wywazenia. zmodzic tarcze z tłumikiem drgań i mam juz zestaw jednomasowy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64010-astra-13-cdti-dwumasa/page/2/#findComment-502451
Udostępnij na innych stronach

Wesol a w jaki sposób masz zamiar to potem ze sobą połączyć?Tylko proszę nie mów że będziesz kolejnym śmiałkiem który będzie spawał dwumas :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64010-astra-13-cdti-dwumasa/page/2/#findComment-502544
Udostępnij na innych stronach

Gość StrawberryJam

Ostatnio usłyszałem dobre zdanie od mechanika, że na 10 aut, w których wymienia sprzęgła dwumasowe na sztywne, w 4 jest coś nie tak.

I coś w tym jest. Lepiej zostać przy dwumasie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64010-astra-13-cdti-dwumasa/page/2/#findComment-502670
Udostępnij na innych stronach

jednomasowego zamioennika brak. JEdynie valeo robi ale to kibel słaby i do tego drogi. JA mam sprzeglo 240 mm a popularne jednomasowe zamienniki za gorsze w vagach to 228 mm i nieco mniejszaq srednica zamachu.

Czemu nie pospawac skoro oryginalnie jest spawane. Owszem automatem ale ja bardzo dobrze spawam, mam nowiutki migomacik to mysle z esobie poradzilbym. Oczewiscie na wywazenie potem by to poszlo. JEst tez opcja umnie taka by ten zestaw jednomasowy mniejszej srednicy zapodac do mojego auta ale trzeba by wymienic wieniec zebaty na ten od wiekszego zamachu dwumasowego. W vagach sporo aut jezdzi na zestawach jednomasowych i przy silniku niezbyt dlubanym i w takich gdzie juz moc zostala podniesiona powyzej 200 KM. Nie ma azadnego problemu i chodzi to elegancko a jedynie sa te delikatne drgania an jalowych obrotach.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64010-astra-13-cdti-dwumasa/page/2/#findComment-502749
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdy spawać nawet nie próbowałem ale znam takich co temat przerabiali z przeważnie potem były cuda jaja z wyważeniem tego.Zakładałem nie jedno sztywne koło do vaga i nie tylko o faktycznie jeśli silnik nie dysponował momentem obrotowym niczym z ciężarówki to wszystko było ok

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64010-astra-13-cdti-dwumasa/page/2/#findComment-502772
Udostępnij na innych stronach

jednomasowego zamioennika brak. JEdynie valeo robi ale to kibel słaby i do tego drogi. JA mam sprzeglo 240 mm a popularne jednomasowe zamienniki za gorsze w vagach to 228 mm i nieco mniejszaq srednica zamachu.

Czemu nie pospawac skoro oryginalnie jest spawane. Owszem automatem ale ja bardzo dobrze spawam, mam nowiutki migomacik to mysle z esobie poradzilbym. Oczewiscie na wywazenie potem by to poszlo. JEst tez opcja umnie taka by ten zestaw jednomasowy mniejszej srednicy zapodac do mojego auta ale trzeba by wymienic wieniec zebaty na ten od wiekszego zamachu dwumasowego. W vagach sporo aut jezdzi na zestawach jednomasowych i przy silniku niezbyt dlubanym i w takich gdzie juz moc zostala podniesiona powyzej 200 KM. Nie ma azadnego problemu i chodzi to elegancko a jedynie sa te delikatne drgania an jalowych obrotach.

wesol- jako użytkownik oznaczony jako zasłużony nie powinieneś popełniać takich błędów. Otóż dodałem już w tym temacie odnośnik do opisu jak to jest z tym dwumasem w 1,3 chłopaki piszą właśnie że nie ma kit'a z valeo a ty że jest tylko z valeo. Następna sprawa podają nazwę National jako zamiennik i sprawuje się to przyzwoicie, ale tak to jest jak się nie chce przejrzeć forum lub nawet skorzystać z porady tutaj piszących. Nie wiem tylko po jakiego dawać te odpowiedzi jak i tak większość tego nie czyta tylko i tak metodą prób i błędów podąża.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64010-astra-13-cdti-dwumasa/page/2/#findComment-502887
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności