Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pisałem już w innym poście dzisiaj: ten drugi jest napędzany więc jest najbardziej wyrobiony i puszcza nagar ze środka kolektora

 

nie licz na czystość. Jak sobie wyłączysz programowo EGR to nie bedzie go przybywać. To że się wydostaje nagar to wina wysokiego ciśnienia w kolektorze a co za tym idzie strat ciśnienia spowodowanych ubytkiem zgormadzonego powietrza przez te nieszczelności. Można w necie obejrzeć przypadki gdzie wydostaje się tam dym w bardzo dużych ilościach(przypalony olej z turbiny i odmy). Jeśli tylko u Ciebie jest tłusto i nie masz za bardzo kaski to zrób to co ja wczesniej opisywałem. Jeśli chcesz się tego pozbyć - wymień kolektor.

 

A gdzie jest ten post chetnie bym go przeczytał daj namiar na niego bo widze ze jestes aktywnym foromuwiczem wiec troche cieżko bedzie go odszukac. Ja dopiero zaczynam przygode z tym autem ale ogólnie jestem zadowolony z niego fajnie sie jezdzi.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności