Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. wiele tematów na ten temat ale nikt nie pisze czy poradził sobie z tym uciążliwym problemem moją viki też to dopadło.

Mrowienie wibracje na biegu jałowym w całym zakresie obrotów i w czasie jazdy na każdym biegu drgania odczuwalne na kierownicy,siedzeniu,lewarku,drzwiach ,kokpicie

 

ktoś coś ??


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do tej pory zrobiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nic nie wiem od czego zacząć przepatrzyłem poduchy wyglądają ok . auto normalnie jedzie nie straciło mocy nie kopci,


jeszcze nic nie wiem od czego zacząć przepatrzyłem poduchy wyglądają ok . auto normalnie jedzie nie straciło mocy nie kopci,

chyba że górne poduszki silnika,


jeszcze nic nie wiem od czego zacząć przepatrzyłem poduchy wyglądają ok . auto normalnie jedzie nie straciło mocy nie kopci,


chyba że górne poduszki silnika,

A początkowo były delikatne wibracje mrowienie na biegu jałowym ,po zwiększeniu obrotów znikało od razu ,teraz sa nasilone i cały czas


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądnij poduszki dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na co zwracać uwagę? tylna przy skrzyni jest trochę sparciała ale nie oberwana


na co zwracać uwagę? tylna przy skrzyni jest trochę sparciała ale nie oberwana

a i przy gwałtownym dodaniu i ujęciu gazu na 4-5-6 biegu jest takie upnięcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może też oddzywać się dwumas


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy powinno być już słychać dwumasę przy starcie i wyłączeniu

 

Send with Tapatalk...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I możliwe że słychać tylko kwiedari na to nie zwraca uwagi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat dwumasy przerabiałem :) było telpotanie ale zupełnie inne i nie drżała karioseria, teraz mam takie bardziej mrowienie po całym aucie i wydaje mi się że jak sie bardziej nagrzeje to sie nasila bardziej intesywnie mrowi po pedałach,kerownicy, boczkach w drzwiach siedzeniu


A i mam wywalony EGR iKLAPY zaślepione mechanicznie i z sterownika


Dziś się zainteresowałem wtyczkami wtryskiwaczy 4-3 wymienione 1-2 fabryczne żółte ale nie nadpalone co ciekawe w wtrysku 3 znalazłem ślady paliwa w kostce


czy te drgania mogą być od wtrysków 2-4 dużo poza normą ??


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź korekty to będzie można porozmawiać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzali mi to na przelewy wtrysk 1 -6ml 2- 8ml 3- 7ml 4 -9,5 ml

zauważyłem też że jak bardziej mu przycisnę to drgania na jałowym są mocniejsze niske obroty w granicach 600 -650

poza tym szybciej łapie temperaturę nie przegrzewa się tylko szybciej sie nagrzewa 85 stopni nie kopci pali bez problemu

w przedziale od 1200-1500 obrotów delikatnie da się odczuć poszarpywanie od 1200 obrotów na 5 biegu jak przycisnę do wstaje bez problemu

komputer pokazuje spalanie 6l na jałowym od 0,3-0.4 na ciepłym silniku

zrzuciłem też pasek wielorowkowy i odpaliłem drgania nadal były takie same


auto dostawało podobnych drgań jak klime włączyłem a teraz drży cały czas najbardziej na biegu jałowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy rozwiązał ktoś ten problem?? wiem że często występuje w tych modelach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie wrażenie że coś z którąś korbą. I cały silnik drży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie wrażenie że coś z którąś korbą. I cały silnik drży

a to chyba by klekotał jakoś inaczej głośniej i coś by sie rozleciało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem kiedyś że lubi się uszkadzać korba na 1 cyl.

Nie musi się nic rozlatywać.Przynajmniej na poczatku.

Korba jest lekko zwichrowana i tyle.

Ale to może powodować że tłok nie pracuje synchronicznie z 4.

Wtedy możesz mieć zawsze drgania

Czy to masz to musisz sprawdzić.

Jeżeli zawieszenie silnika i skrzyni masz sprawdzone i jest w porządku to zostaje silnik.

Ale po tym co piszesz nic innego mi nie przychodzi na myśl.

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to żeby to zweryfikować to trzeba by korbe wykręcić tak?


ale w tedy powinny być nasilające się wibracje drgania a u mnie w całym zakresie obrotów jest tak samo


dodaje linki do filmów jak pracuje mój silnik proszę o waszą opinie jak to wygląda niestety nie widać jak silnik drży słaba kamerka czekam na wsze zdanie czy słyszycie coś niepokojącego co może powodować te drgania

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

jeszcze nic nie wiem od czego zacząć przepatrzyłem poduchy wyglądają ok

 

Poduchy jak sprawdziłeś?

Może jednak coś przeoczyłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wizualnie ok trochę zparciałe ale na pewno nie oberwana żadna zamówiłem wszystkie 4 na podmiankę zobaczę co sie wydarzy jak wymienię

a słuchałeś kolego silnika na filmiku jak to na twoje ucho . Bo kolega adam pisał o korbach i się trosze przeraziłem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzali mi to na przelewy wtrysk 1 -6ml 2- 8ml 3- 7ml 4 -9,5 ml

 

Mi nie podoba sie 4 gar.W sensie wtryskiwacza.3 też ma dużo.Ogólnie wszystkie są nie równe.

Ale to musi jeszcze potwierdzic ktoś z dieslarzy

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem, że temat stary jak świat, ale nikt nie zwrócił uwagi ile jest płynu w zbiorniku chłodzenia?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Adam0855
      Witam Panowie i Panie 
      2 tygodnie temu byłem wyważyć Alufelgi do corsy c1.7dti  potem jechałem z znajomymi  razem w 5  opony są bardzo szerokie prawie wystają za nadkoli i na paru wgłebieniach w drodze po przycieralo mi o nadkola Ale nic szybko nie jechałem. Około 80 na drugi dzień jade do roboty i przy 120 dosyć spore wibracje czuje na kierownicy mówię pewnie mi się odważnik odkleił dziś byłem u kolego i faktycznie koło nie było idealnie wyważone były lekkie różnice od 0 na maszynie  Ale wszystkie koła od nowa wywarzył i wracając od niego ciśnie 120  i znowuż mi wibruje  i nie wiem o co chodzi sprawdziliśmy jeszcze luz z przodu na kołach  to niby luzu są na poduszkach od mcphersona  Ale wyczytałem że przy luzach na poduszkach drgania były by przy małych prędkościach dodam że przed jazda z znajomymi było wszystko w porządku pomóżcie co to może być łącznik stabilizatora  wymieniany był niedawno 
      Czy jest sens jechać na stację diagnostyczną raczej to nie przyniesie odpowiedzi?
    • Przez Tigrrr
      Pomocy
      Od jakiegoś czasu męczy mnie usterka mojego oplaka.
      Jadąc:
      - wyskakuje ikonka z kluczykiem, auto traci moc, nie reaguje na pedał gazu zatrzymuję opla i silnik gaśnie całkowicie
      - lub auto gaśnie w trakcie jazdy bez ostrzeżenia
       
      W trakcie jazdy zmuszony jestem przy wciśniętym pedale gazu odpalać ponownie. MASAKRA
       
      Co najlepsze dziś wracając z pracy droga 75 km auto gasło kilkukrotnie po czym około ostatnie 30 km jechało normalnie.
      Po ostatniej wizycie u mechanika zrobiłem około 250 km po czym objaw pojawił się ponownie
      U mechanika wywala błąd p2149.
       
      Mój mechanik się poddał, nie chcąc narażać mnie na koszty.
      Ręce opadają.
      Tracę już nadzieję na rozwiązanie problemu nie wywalając wartości auta w mechaników.
    • Przez dwajeden
      witam i pozdrawiam przyjaciół z forum


      mam następujący problem nie do uwierzenia


      poszła mi uszczelka pod głowicą... oczywiście auto zawiozłem do serwisu została wymieniona głowica splanowana nowe termostat pompa wody wszystkie płyny cały komplet nie oszczędzałem tylko wszystko wymieniałem

      i co...

      nie całe 5 tys km znów auto się zagotowało od razu pojechałem do serwisu oddać na gwarancję bo nie mineło nawet 2 miesiace

      sciągli głowice i taki widok jak na zdjęciach po niżej coś chyba wpadło na 1 tłok tylko co ?


      może ktoś miał juz z czymś takim styczność bardzo proszę o poradę

      klapy wirowe i turbo idealne z tamtąt nie poleciało


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.