Gość wjjasiu Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 (edytowane) Witam. Jakie powinny być napięcia na poszczególnych pinach złącza diagnostycznego OBD? Posiadam Tigre z 96r ze złączem 16pinowym, lecz Corsa na pewno miała to samo :-) Nie moge połączyć sie z komputerem silnika, z immo i airbag łączy bez problemu. Podejrzewam gdzieś przerwany przewód, dlatego musze zmierzyć napięcia. Drugie pytanie, to jaki jest kolor kabla przy wtyczce od licznika kontrolki CHECK? (licznik z impulsatorem) Nie świeci mi w ogóle nawet po włączeniu zapłonu. Żarówka dobra. Czy taki sam kolor jest przy złączu OBD i przy komputerze? Liczę na szybka odpowiedz. Dzięki! :-) Edytowane 26 Listopada 2013 przez wjjasiu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 to sie tak nie robi. Po napieciach szczatkowych sie teog nie sprawdza. Odpinasz wtyczke od ECM silnika i w pon w obd2 nr 7 wkladasz jedna koncowke miernika i na ustawionym na omomierzu sprawdzasz czy jest przejscie na pin pryz wtyczce od komputera silnika od strony kabli. W autodacie znajdziesz ktory to pon ale mozesz szukac po wszystkich pokolei.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-510788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjjasiu Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) A więc Panowie i Panie (jeżeli są jakies na tym forum) sprawdziłem przejścia i: PIN 3 - BRAK PIN 4 - jest przejscie PIN 5 - jest przejscie PIN 6 - jest przejscie PIN 7 - BRAK PIN 12 - BRAK W liczniku rownież sprawdziłem CHECKa i brak przejscia. Sprawdzałem kazdy pin pokolei obu wtyczek do ECU (nie tak, że patrzyłem kolorystycznie na kable OBD-ECU, CHECK-ECU) Podłączyłem na krótko kablem CHECK czyli przewód przy liczniku brązowo-niebieski z takim samym kablem przy wtyczce ecu, włączam zapłon moim oczom UKAZAŁ SIĘ CHECK odpalilem auto CHECK zgasł - PIEKNY WIDOK Ok ale co robic z reszta brakiem przejsc - OBD ? Aha i jescze jakie oznaczenia tych kolorów kabli sa na wtyczkach do ECU bo nie bardzo umiem to rozczytywac Edytowane 28 Listopada 2013 przez wjjasiu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-510951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 pin nr 7 musi miec przejscie do zlacza z ECM w D11. Tu idzie diagnostyka silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-510973 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjjasiu Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Dzięki. Mam iść po całej wiazce i szukać gdzie jest przerwany?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-510985 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 mozesz zawsze doprowadzic drugi przewodzik i tez bedzie okej. Jak sobie chcesz albo dajesz nowy albo szukasz i łatasz ten co jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-511046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjjasiu Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Ok. Wiem ze w znalezieniu przerwy jest więcej roboty ale też nie chce ciągnąć nowych kabli Zobaczymy ile bede miał czasu na zrobienie to zadecyduje co robic. A co z brakiem przejść na pinach 3 i 12 OBD-ECU ? Czy one nie biegną do ECU ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-511059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 post nr 4 czyli moj drugi wszystko wyjasnia. ECM silnika czyli silnik jest diagnozowalny po jednym kablu ktory jest w obd jako pon nr 7. Wszelkie inne piny to diagnoza innych elementów jak poduszki, ABS, uklad chlodzenia, alarm, wspomaganie kiery i wiele wiele innych. Jelsi nei chcesz szukac czy prowadzic nowego kabal to utnij ten kabelek diagnozy silnika ty przy ECM i tam fejsa podepnij- to tylko tryz kable od interfejsu musisz podpiac- masa, zasialnie (+12V) oraz ten diagnostyczny z ECM na pinie D11.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-511119 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjjasiu Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Podpialem pin 7 obd na razie na krótko nowym kablem w celu sprawdzenia czy polaczy sie sie z programem diagnostycznym i miłe zaskoczenie polaczylo Pokazal błędy: - P0335 - P1640 - P0170 - P0170 - P0230 - P0560 - P0200 - P1410 Po usunieciu i odpaleniu auta wyskakuje tylko P0200 czyli obwód wtryskiwaczy. Mam LPG (nie sekwencja) i emulator wtryskiwaczy - moze byc ten blad spowodowany tym emulatorem? Dodam ze czesto trzeba dluzej krecic na benzynie zeby odpalic i ma jakies dziwne odpaly typu szarpania (tylko na benzynie, gaz ok)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-511223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 tu juz sie za wiele nie znam ale takie odpalanie lepsze na lpg to raczje chyba standard bo na benie nie jezdzisz duzo i nalot w komorze i na swiecy juz robi swoje do tego uklad paliwowy jest raczje slabo uzywany i tez sie dziaja z tego powodu takie cyrki wg mnie. Co do bledów owszem instalacja moze byc tego pryzczyna zwlaszcza jak nie jest to jakas zaawansowana generacja ale prostsza ubozsza. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64829-corsatigra-jakie-napiecie-na-pinach-obd-kolor-przewodu-check/#findComment-511276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.