Skocz do zawartości

Remont silnika X30XE ?


Gość Olaola1

Rekomendowane odpowiedzi

Pokrywy mam aluminiowe, szukałam jakiś miesiąc temu u nas na forum i kupiłam.

 

Wiesz gdybym wiedziała, że tak będzie to bym wcześniej szukała silnika i brała od ciebie :) ...ale kto wiedział, no kto?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość grzegorzyk

Nikomu nie życzę podejmowania decyzji w takiej sprawie,ale albo cały używany słupek z "w miarę pewnego źródła" albo remont całego ,bo zazwyczaj tak bywa że jak zrobisz dół ,czyli wymienisz panewki to stwierdzisz że lepiej od razu wymienić pierścienie,potem się okaże że dobrze by było sprawdzić głowicę ,a jeśli już sprawdzić to wymienić uszczelniacze,prowadnice,dotrzeć zawory itp.

 

Ale z doświadczenia powiem że w aucie starszym zrobienie samego dołu lub góry poskutkuje uszkodzeniem w niedługim czasie tego drugiego,czyli robisz dół-puszcza głowica i na odwrót.

Oczywiście są wyjątki ale na to bym nie liczył. 2,5 koła za wrzucenie drugiego silnika to trochę sporo ale nie wiem jak w Twoim autku jest to trudne,cóż powodzenia w podjęciu trafnej decyzji. :spoko:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem już mądrzejsza..

Idąc za waszą radą trafiłam do zakładu..albo raczej dwóch, gdzie jeden robi szlify (ojciec) a drugi (syn) zajmuje się naprawą silników.

Vka jakoś ich nie przeraziła.

Stanęło na tym iż syn zdejmie silnik i pomierzy co trzeba a ojciec wykona szlify i planowanie głowicy. Jeśli jakieś elementy będą odbiegać od nominalnych wówczas po kolei..... jak puzle, będziemy decydować co dalej.

Owszem poinformowano mnie iż zabawa może wynieść 4 tyś ale to według nich górny pułap.

 

Tak sobie myślę, że w razie czego to chyba syn na ojca nie będzie zwalał, a syn ojca też chyba nie podkopie????

Będzie na robotę faktura.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

Jest jeszcze opcja jeździć z pukającymi panewkami do czasu "dziurki w silniku" zrobionej przez korbe. :stupid:

I wtedy szukać używki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie wnikam iż czasu od rozpoczęcia tematu odrobinę minęło

ale w tej sytuacji "niedrogą" opcją i sprawdzoną zarazem

jest szlif wału + wymiana łożysk ślizgowych na nadwymiar

 

Korby w razie potrzeby są osiągalne za nieduże pieniądze (sam mam kilka szt)

Szlif nie problem ale nie na każdej maszynie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wnikam iż czasu od rozpoczęcia tematu odrobinę minęło

 

 

No... minęło trochę czasu... i abyś nie myślał, że temat zamknięty.

Dziś miałam już.. w końcu.. nareszcie odebrać swoją luśkę.

 

Niestety mechanicy mnie ubiegli.. telefon, że auto było już złożone do kupy.. już mieli maskę zamykać ... pochodziła trochę ( z 10 min) i zgasła.

 

Nie odpala - rozrusznik nie może bujnąć silnika :cry:

 

Na razie mnie Sintrowcy pasą ciastkami na forum i pilnują o właściwy poziom cukru abym nie dostała jakiejś deprechy bo póki co mogę płakać, gryźć i dziwnie się uśmiechać :glupek:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności