-
Podobna zawartość
-
Przez android15
Witam Wszystkich.
Mam pewien problem z Astrą F "GSI" silnik to c20ne, w samochodzie najprawdopodobniej był zrobiony swap ponieważ jest masa kostek oraz złączy które zwisają "luzem" w komorze silnika. Problem jest następujący: Samochód nie odpala, napięcie na kostce która zasila cewkę wynosi 12,2V, podczas odpalania silnika pompa nie podaje paliwa na listwę wtryskową. czujnik położenia wału ma oporność 528ohma między zaciskiem 1 i 2. Na zegarach nie wyświetlają się żadne kontrolki po przekręceniu kluczyka na zapłon jedyna która jest wyświetlana to kontrolka od akumulatora. Co może być przyczyną że samochód nie chcę zapalić ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
-
Przez dawid-1998
Cześć. Mam zamiar kupić Calibre z silnikiem 8v niby idealny do gazu. Auto ma podobno 250 tys przebiegu może ma może nie. Otóż moje pytanie czy warto kłaść w nią gaz? Myślę tu głównie o głowicy zaworach i uszczelniaczach. Czy z niewiadomym przebiegiem ten gaz się najzwyczajniej przyjmie? Chodzić to będzie chodził najbardziej boje się tutaj o olej, czy ten 1-2l do wymiany wystarczy? Co myślicie?
Gaz sekwencja oczywiście
-
Przez Calmar92
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Chciał bym do swojej Cali wsadzic w.w. silnik. I mam do Was pytania dotyczące takiej ooeracji...a mianowicie
1- Czy automat z mojego auta bedzie pasowal?
2- Co z Klimatyzacją ? Czy sprężarka pasuje do 16v ( dawca nie posiada klimy)
3- czy jesli mam dawce tj. omega B to bede musiał dokupić jakieś części czy raczej mam wszystko co potrzeba?
I pytanie po za konkursem...czy ktoś z kolegów bawił sie w swap deski rozdzielczej z vectry B ?
-
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty