Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 mój tatusiek właśnie szykuje się do napisania erraty do H.R. Etzolda dotyczącej BMW 320 rekin bo takich pierdół nawypisywał że powinno go być wstyd (a i tak twierdzi że to jedna z lepszych książek bo inni to już totalne debilizmy wypisują), a poznał ojczulek to autko dość dobrze jako hobbysta naprawiacz złota rączka (tylko strasznie mu wsio powoli idzie ). Przy autach grzebie już koło 40 lat i zrobił przy nich dużo dobrego różnym ludziskom. Jednak do aut z masą elektroniki się nie pcha bo w tym się dobrze nie czuje - i dobrze przynajmniej nic nie popsuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-360557 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 rich72, Borgi, Rany Julek -nie pozabijajcie się.Na forum nie wolno sobie ubliżać! (bo dostaniecie po kartce).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-360540 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 zibi a kto tu komu ubliża o czymś gadać trzeba a nawet o dupach można mieć różne zdanie (a może zwłaszcza). Myślę że z Borgim się zrozumieliśmy w czym rzecz i gra przecież i tak każdy zrobi jak zechce, a browara z każdym chętnie wypiję i na tematy aut pogadam i na wiele różnych. Nie dyskutuję tylko o polityce bo mam to głęboko a akcyzy miesiąc temu zapłaciłem 19 zł - ale i tak wniosek złożę o zwrot   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-360534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 rich72,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-360532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 rich72, Borgi, Rany Julek -nie pozabijajcie się.Na forum nie wolno sobie ubliżać! (bo dostaniecie po kartce). Ale przecież my sobie wcale nie ublizamu poprostu mamy inne zdanie co do kwestji odpowietrzania układu paliwowego. A ponieważ czałe zycie się człowiek uczy to i z tej dyskusji napewno coś pozostanie pozytecznego. [ Dodano: Sro Cze 28, 2006 19:21 ] zibi a kto tu komu ubliża o czymś gadać trzeba a nawet o dupach można mieć różne zdanie (a może zwłaszcza). Myślę że z Borgim się zrozumieliśmy w czym rzecz i gra przecież i tak każdy zrobi jak zechce, a browara z każdym chętnie wypiję i na tematy aut pogadam i na wiele różnych. Jak najbardziej się zgadzam z kolega   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-360456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Witam Dobrze się stało,że więcej samochodów z tym silnikiem w jednym miejscu się "spotkało" (qrde się zrymowało). Mam podobne problemy Poranne odpalenie w x20dth temat rzeka, a co najciekawsze nikt nie zna odpowiedzi snute sa tylko domysły. Ponoć odpowiedzielne za poranny cięki rozruch jest zapowietrzanie sie układu paliwowego. Na razie u siebie wymieniłem częsc przewodu ale sytuacja się powtórzyła , po 2 dniach nie mogłem odpalic. Czeka mnie wg mechanika wymiana jakiś uszczelnień między pompa a silnikiem (700PLN) więc mi się nie śpieszy. Co najciekawsze problem z odpaleniem po długim postoju (min2 dni) wystepuje w 99% gdy autko stoi przodem wyżej niż tył. Poprzedni własciciel od razu mnie o tym informował. Gdy autko stoi tyłem wyżej niż przód lub jest równo to chwila kręcenia (jak na razie max 2-4sek.) i autko odpala. Cały czas testuje ten 1% i staram się znależc przyczyne czy to na pewno zapowietrzenie czy jakiś inny badziew to powoduje. Wczoraj po 3 ch dniach stania (dupą do góry) poszedłem odpalić i odpalił bez problemu. Wie co jest? Aha pompy w x20dth same się odpowietrzają (to do dyskusji parę wątków wcześniej) Pozdrowienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-347791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Szulas jeśli twierdzisz że same się odpowietrzają bo mechanik od 700 zł tak powiedział to znaczy że masz auto popsute i musisz do niego jechać. A Opel te przyrządy do odpowietrzania układu daje do serwisów ot tak żeby było weselej Ps. Nie mam i nie miałem żadnych problemów z porannym, wieczornym itd odpaleniem auta nawet po 2 tygodniach stania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-347786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Zdaje sobie sprawę , że autko nie jest sprawne ale czemu jest różnica pomiędzy ustawieniem samochodu i to mnie najbardziej męczy. 700PLN bede musiał wybulić bo nie zamierzam za każdym parkowaniem myslec czy jest dobrze ustawione i czy rano odpali. A mechanik jest niezły (w pozytywnym znaczeniu) mimo,ze pracuje w serwisie opla   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-347781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 jeśli wpływ na to ma "z górki lub pod" ewidentnie układ dostaje powietrze i należy najpierw układ uszczelnić a następnie odpowietrzyć. Są ponoć jakieś gumki uszczelniające które szlag trafia jak się filtr paliwa przytka ale teraz nie odpowiem co to za jakie bo nie pamiętam w którym miejscu - to może być właśnie te 700 stów. Ps. Jeśli Twój serwisant twierdzi że układ odpowietrza się sam (do końca) to znaczy że albo nie może z pracy pożyczyć sobie pompki do odpowietrzania albo pracuje na portierni Wprawdzie ja mam 2,2 dti którego trzeba odpowietrzyć (widziałem na własne oczy zabieg) ale kuzynek ma 2,0 dti i też trzeba to zrobić. Owszem bolid pojedzie bez tego ale z powietrzem w pompie (zakup nowej ok 10000 pln)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-347777 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Czegoś nie rozumiem. Uklad ma byc odpowietrzony po zmianie filtra paliwa w celu ułatwienia rozruchu. Układ paliwowy nie jest układem zamkniętym w końcu tankując odkręcasz korek paliwa i dopuszczasz tam powietrze. Namiar paliwa też przeciez ucieka do zbiornika więc razem z tym paliwem wydalane jest powietrze. Tak sobie gdybam . Może jest inaczej. Tak chodzi w wymianie o jakieś gumki. tylko jak to nie pomoże to co dalej?? Szukam teoretycznie jeszcze innej alternatywy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/2/#findComment-347774 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.