Skocz do zawartości

OPEL VECTRA B 2.0 DTH i problem z porannym zapalaniem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam czytam wasze posty i musze wam powiedziec, że:

wpływ na odpalanie ma jak auto stoi prżód w górę czy w dół znam to z autopsji.

Pompa jest jedna (wtryskowa)

założenie zaworu zwrotnego nie zdaje egzaminu jeżeli zapowietrza sie układ (autopsja)

wreszcie tak autko mi nie odpalało bądź były poważne problemy. Komputer wywalił błąd pompy mechanik zarzekał sie ze pompa. 2 mechanik kazał postawic na noc przodem w gore na 2 noic przodem w dół i tak

przód w dół pali na dotyk, przód w górę problemy z odpaleniem-

i wreszcie diagnoza przewody przelewowe wtrysków nieszczelnie (brak wycieków było i suchutko) wymiana 8 zł autko pali jak nowe. Pozdrawiam i życze oby tylko takie usterki sie przydarzały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Hejka.No twoje spostrzeżenie jest trafne....ale co do innych problemów z odpalaniem to poczytasz jeszcze tutaj w tematach jakie zamieściłem http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=4449

 

A temat przewodów przelewowych nie szczelnych też już przerabialiśmy:)A poza tym uzupełnij profil i witamy na FORUM OPEL24:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Borgi,

 

[ Dodano: Nie Wrz 09, 2007 21:58 ]

Mam pytanko czy ktoś może mi powiedzieć co to za przyczyna. i co zrobić w temperaturze odpalania 2.0dti poniżej 10 stopni celsjusz nie zawsze ale występuje problem z trudnością zapalenia robi to długo i ociężale. następne uruchomienie jest na przysłowiowy dotyk nawet po paru godzinach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

siemka Kinga chciałem poinformować że te z ASO co kolega wcześniej pisał to inaczej laicy . Owszem mają taki sprzęt do odpowietrzania ale wcale ten sprzęt nie jest potrzebny . Słuchaj Kinguś spóbuj postawić samochód na dużym wzniesieniu pagórka z tymże przodem do dołu czyli przodem z górki.Poczekaj tyle samo godzin i spróbuj odpalić jak problem zginie oznacza że układ paliwowy jest nieszczelny i paliwo cofa się do zbiornika. Problemem są oringi na przewodach które wchodzą do filtra paliwa. Ja zrobiłem całkiem inny tuning otóż kupiłem filtr paliwa od nissana almery 2,0 td i wstawiłem do viki . Ten filtr paliwa ma fajną zaletę bo ma pompkę podtłaczającą także nawet przy wymianie filtra na nowy podtłaczam i nie ma problemu z odpaleniem po wymianie filtra.A gdy porządnie się zapowietrzy to luzuje się przewody wysokiego ciśnienia i pąpką podtłacza się i odrazu kręci się silnikiem i nie ma problemu z odpaleniem Odpisz w razie pomocy po moich wskazówkach pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...

Wymieniałem w swojej Vectrze filtr paliwa, zalałem go, poluzowałem przewody wysokiego cisnienia, pokręciłem aż pociekło paliwko, dokręciłem i autko zaskoczyło od razu. Jednak odkręcając i dokręcajac przewody trzeba uważać na przewody nadmiarowe, króre mogą się uszkodzić przy tym zabiegu sa tuż nad nakretką (miałem to u siebie) za nic nie widać uszkodzenia nadmiarów sa głeboko schowane. Wymiana wszystkich rozwiazała problem.

Dodam jeszcze że nie używałem zadnej pompki do odpowietrzania i autko pali na dotyk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

W moim przypadku awaria polegająca na niemożności odpalania Vectry za pierwszym razem po nocnym postoju powstała w samym warsztacie. Na ich szczęście odratowali się.. Panowie mieli wymienić mi itercooler bo okazał się nieszczelny oraz wyczyścić kolektor dolotowy a zostawili mnie z awarią. Te rzeczy naprawili ale ze względu na wynikłą awarię chcieli mnie potem zbyć bo nie wiedzieli dlaczego tak się zaczęło dziać. A to w ich warsztacie awaria powstała. Ręce opadają. Wytoczyłem ciężkie działa co poskutkowało że znowu zajrzeli do auta. Po dodatkowych prośbach o dobre przetestowanie (dwa razy przy nich samochód nie odpalał jak wcześniej go odbierałem) odpalania samochód przy trzecim odbiorze odpalił radośnie. >>Winni według nich: sparciałe przewody przelewowe od lewej dolnej strony silnika jak się patrzy od góry. Dodatkowo wymienili mi podstawę w filtrze paliwa. Jeszcze co wymienili to czujnik temperatury silnika oraz ustawili komputer żeby świece się załączały przy 5st C nie jak poprzednio przy 35 stC. Kamień z serca. Jak na razie nie narzekam na pracę i cieszę się że odpala jak poprzednio. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności