Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MIKI21

Dzień dobry mam pytanie gdyż nie jestem mechanikiem a potrzebuje rady Koledzy czy przy zmianie silnika w calibrze z 2.0 16 v 136 km na 2.5 v6 trzeba dużo przeróbek czy pasują bez problemu ?? Z góry Dziekuje za odpowiedzi Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie da sie wyjac i wsadzic

sporo rzeczy do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez większych problemów wpasujesz 2,2 16V,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z sintry frontery i omegi B

bo w vectrze juz byl inny 2,2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MIKI21

DZIĘKI WIELKI ZA POMOC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2,5 v6 wkładasz praktycznie bez przerobek bo ten silnik był fabrycznie w cali.

 

szukasz tylko osprzętu kpl. i po klopocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo w omegach i viki były fabrycznie te silniki i nie pasująplug&play trzeba trochę przerabiać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

a wiesz jaka jest roznica miedzy viki a cali ?

 

taka ze w cali wystepowaly bez immo i nie trzeba nic kombinowac

 

w cali było c25xe i x25xe a w omie x25xe i x30xe

 

cala roznica

Edytowane przez gtszudi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w calibrze nie bylo x25xe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam słowa Gawlika ,fabrycznie nie ma takiego silnika w cali ,dawtow nie wprowadzaj w błąd kolegów tylko dokładniej czytaj tamaty i trochę lektury nie zaszkodzi ,w linku który wskazałeś jest mowa o swapie . A swoją stroną calibry mają to do siebie że silniki można sobie zmieniać na te które były w nich montowane fabrycznie bez problemy ale trzeba pamiętać że zmieniamy i wiązkę i kompa czyli cały osprzęt , a od dokładnosci zależy czy bedziemy lać i jeżdzić czy stać i dłubać w nie skończoność bądz kase mechaniorom nabijać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co Wy macie z tym ''GAWLIKIEM" ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kolega miki co chce zrobić bo według mnie zmiana z 2,0 na 2,5 to swap. A swoją drogą zmieniając z 2,0 na 2,5 to trzeba zawsze coś zmieniać choćby dopasować kolektory wydechowe zawieszenie i hamulce także kolego sam trochę poczytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

co Wy macie z tym ''GAWLIKIEM"

Pewnie coś potrzebują :rotfl:

 

http://www.opel-infos.de/modelle/calibra.html to chyba wiarygodna strona z info co było montowane w Calibrze. Na końcu jest też x25xe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

link nie trybi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co jest że z Polski niektóre strony nie wchodzą. :zalamany:

Zrobiłem zrzut z fragmentem stronki Opel-Infos.de

 

calibra silniki.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos za duzo znakow zapytania w tej tabelce

kumpel mial lasta i mial c25xe z tego co pamietam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmienili pewnie sterownik i zmniejszyli emisje spalin

ot cala roznica od 1996 zmienily sie normy

tak czy siak podstawa to i tak to samo

mozna sobie przekladac w kazda strone goly slupek kazdego z tych silnikow

c25xe x25xe x30xe y26se y32se i z32se

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam że się wcinam.

 

Jednak ja jakoś na wakację też bym chciał zrobić jakiś swap.

miało to być 2.5 ale chciałbym zapytać czy jest sens robić swap na 2.2?

bo w tym temacie była taka wzmianka że ten silnik pasował by też bez wiekszego problemu, jednak tu się nasuwa pytanie, czy jest sens robić taki zabieg? (tzn, swap na 2.2)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RALFIK 264
      witam mam pytanko gdzie w mojej cali znajduje się termostat i jak go wymienić czy ktoś może mi pomuc
    • Przez RALFIK 264
      nabyłem niedawno cali z silnikiem 2.5 v6 i co się okazało buł wcześniej silnik 2.0 a nie zwróciłem uwagi na dowód rejestracyjny jak to człowiek jak chce szybko kupić samochód i więc może ktoś doradzi mi czy dobrze zrobiłem czy może pozbyć się tej cali i kupić drugom z seryjnie montowanym silnikiem 2.5 V6
    • Przez Trucha
      Witam serdecznie. Posiadam calibrę z 96r po swapie z 2.0 EcoTec na C25XE. Od niedzieli mogłem w końcu odebrać ją od mechanika i wyjechać na polskie drogi. Wczoraj niestety cali zgasła podczas jazdy i strzeliło coś w silniku, w dodatku podczas przekręcenia kluczyka, rozrusznik nie może załapać. Dodam, że pasek rozrządu oraz pompy jest na swoim miejscu. Co może jej dolegać? Z góry dziękuje za pomoc.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.