rostex Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 WitamW okresie zimowym na każdym forum dotyczącym Opla można spotkać pytania ludzi o przyczynę problemów z gaśnięciem auta chwilę po odpaleniu. Wszyscy piszą, że po takim zgaśnięciu trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem i auto zapala. Wynika z tego, że jest to problem z nieszczelnością i cofaniem się paliwa. Wiem, że kilka osób wymieniało obudowy filtra paliwa i po tej wymianie objawy ustępowały. Czy ktoś z forum ma doświadczenie, gdzie owa obudowa łapie najczęściej nieszczelności, tak, że nie pomaga wymiana o-ringów uszczelniających? Taka sama obudowa jak w 1.7 isuzu występuje w oplowskich dieslach 2.0 i 2.2 DI/DTI.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zieger Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja wymieniałem najpierw uszczelnienia, nic to nie dało. Potem dopiero cała obudowa. Mi powiedzieli, że może łapać na pokrywie bądź przy tych szybkozłączkach z przewodów. Dlatego też, oprócz samej obudowy dotoczyli nowe szybkozłączki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521636 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 a wystrczylo wywalic caly ten filtr, uciac te szybkozlaczki i zapodac filtr caly metalowy nie z wymiennym wkladem a calosciowo od jakiejs innej marki. Najlepszy to od forda escorta 1.8TD albo golfa 2 1.6TD. Koszt w okolicach 20 zl za filtr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 I potem widzi człowiek taką przeróbkę i żyć się odechciewa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 A to niby czemu skoro poprawilem fabryke to co. Polowa rzeczy tna forum to poprawa fabryki. Po co czyscisz zawor EGR skoro procedura TIS wspierajaca mechanika w aso mowi wymien zawor EGR?? Czyżbyś tylko wybiórczo chcial stosowac sie do swoich pogladów i toku myslenia?? Ja wybieram rozwiazania najlepsze pod kątem eliminacji usterki a przede wszystkim najtansze. JA tam w auto nie inwestuje duzych pieniędzy i staram sie ciac koszty. Zamiast wymieniac poloski po 1500 zl za sztuke to wole dac uzywki sprawe ori np od audi A4 A6 itp albo od vw phaetona. Sa w smiesznej cenie a naprawa jest na dlugi, dlugi czas.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano2007 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja miałem taką nieszczelność w 1.3 CDTI w CC. Wyciek był na szybkozłączce. Nakupiłem w sklepie różnch oringów i próbowałem. Koszt pare złotych a się nie leje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521862 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 (edytowane) A to niby czemu skoro poprawilem fabryke to co. Polowa rzeczy tna forum to poprawa fabryki. Po co czyscisz zawor EGR skoro procedura TIS wspierajaca mechanika w aso mowi wymien zawor EGR?? Czyżbyś tylko wybiórczo chcial stosowac sie do swoich pogladów i toku myslenia?? Ja wybieram rozwiazania najlepsze pod kątem eliminacji usterki a przede wszystkim najtansze. JA tam w auto nie inwestuje duzych pieniędzy i staram sie ciac koszty. Zamiast wymieniac poloski po 1500 zl za sztuke to wole dac uzywki sprawe ori np od audi A4 A6 itp albo od vw phaetona. Sa w smiesznej cenie a naprawa jest na dlugi, dlugi czas. Załóż do Sharana Synchro wewnętrzny przegób z zamiennika i to dobrego a załóż oryginał.I zobacz który wytrzyma dłużej.A wracając do filtra to jeśli ktoś ma czas i chęci to może się bawić.Spróbuj w jakim kolwiek warsztacie powiedzieć że ma ci oringi wymienić i wyraż chęć zapłacenia za to 20,- to cię na butach wyniosą.Nie każdy ma czas jak się tobie wydaje.Chyba że skasuje uczciwie za poswięcony temu czas,a to w niektorych przypadkach przewyższa koszt nowej części.I sam też klientów nie naciagam na coś co można naprawić ale trzeba się zdrowym rozsądkiem kierowac. Edytowane 1 Lutego 2014 przez BENY72   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 synchro to byly w starych vagach w moim polifotym sharanie jak cos to moze byc haldex. W zamienniku nie ma nic godnego. Sam ekaszany totalne. Najlepsze zamieniki wytryzmuja okolo miesiaca. Najgorsze nie wytryzmuja nawet dnia. NAprawde. Kiblowata sprawa neistety. Dlatego drąże temat by przerobic to na jakies inne przeguby od innej marki, modelu tak by to wytryzmywalo duzo wiecej. Wtedy bede mógl celowac w moce duzo wieksze a zapal jest na ponad 2xx koni. Filtr paliwa za 20 zl to mozesz wymienic sobie pdo domem nawet w mróz. Ja tydzien temu w mróz wymienialem u siebie poloske w sharanie wiec jak sie chce to mozna. Mechanik to wiadoma sprawa kalkuluje tez zysk nie pracuje charytatywnie i roboczo godzina to tak okolo 60 zl kosztuje wiec wiadoma sprawa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.