Skocz do zawartości

1.7 i 2.0/2.2 problemy z obudowami filtra paliwa z zimie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam
W okresie zimowym na każdym forum dotyczącym Opla można spotkać pytania ludzi o przyczynę problemów z gaśnięciem auta chwilę po odpaleniu. Wszyscy piszą, że po takim zgaśnięciu trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem i auto zapala. Wynika z tego, że jest to problem z nieszczelnością i cofaniem się paliwa.
Wiem, że kilka osób wymieniało obudowy filtra paliwa i po tej wymianie objawy ustępowały. Czy ktoś z forum ma doświadczenie, gdzie owa obudowa łapie najczęściej nieszczelności, tak, że nie pomaga wymiana o-ringów uszczelniających? Taka sama obudowa jak w 1.7 isuzu występuje w oplowskich dieslach 2.0 i 2.2 DI/DTI.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem najpierw uszczelnienia, nic to nie dało. Potem dopiero cała obudowa. Mi powiedzieli, że może łapać na pokrywie bądź przy tych szybkozłączkach z przewodów. Dlatego też, oprócz samej obudowy dotoczyli nowe szybkozłączki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521636
Udostępnij na innych stronach

a wystrczylo wywalic caly ten filtr, uciac te szybkozlaczki i zapodac filtr caly metalowy nie z wymiennym wkladem a calosciowo od jakiejs innej marki. Najlepszy to od forda escorta 1.8TD albo golfa 2 1.6TD. Koszt w okolicach 20 zl za filtr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521839
Udostępnij na innych stronach

A to niby czemu skoro poprawilem fabryke to co. Polowa rzeczy tna forum to poprawa fabryki. Po co czyscisz zawor EGR skoro procedura TIS wspierajaca mechanika w aso mowi wymien zawor EGR?? Czyżbyś tylko wybiórczo chcial stosowac sie do swoich pogladów i toku myslenia??

 

Ja wybieram rozwiazania najlepsze pod kątem eliminacji usterki a przede wszystkim najtansze. JA tam w auto nie inwestuje duzych pieniędzy i staram sie ciac koszty. Zamiast wymieniac poloski po 1500 zl za sztuke to wole dac uzywki sprawe ori np od audi A4 A6 itp albo od vw phaetona. Sa w smiesznej cenie a naprawa jest na dlugi, dlugi czas.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521856
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano2007

Ja miałem taką nieszczelność w 1.3 CDTI w CC. Wyciek był na szybkozłączce. Nakupiłem w sklepie różnch oringów i próbowałem. Koszt pare złotych a się nie leje.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521862
Udostępnij na innych stronach

A to niby czemu skoro poprawilem fabryke to co. Polowa rzeczy tna forum to poprawa fabryki. Po co czyscisz zawor EGR skoro procedura TIS wspierajaca mechanika w aso mowi wymien zawor EGR?? Czyżbyś tylko wybiórczo chcial stosowac sie do swoich pogladów i toku myslenia??

 

Ja wybieram rozwiazania najlepsze pod kątem eliminacji usterki a przede wszystkim najtansze. JA tam w auto nie inwestuje duzych pieniędzy i staram sie ciac koszty. Zamiast wymieniac poloski po 1500 zl za sztuke to wole dac uzywki sprawe ori np od audi A4 A6 itp albo od vw phaetona. Sa w smiesznej cenie a naprawa jest na dlugi, dlugi czas.

Załóż do Sharana Synchro wewnętrzny przegób z zamiennika i to dobrego a załóż oryginał.I zobacz który wytrzyma dłużej.A wracając do filtra to jeśli ktoś ma czas i chęci to może się bawić.Spróbuj w jakim kolwiek warsztacie powiedzieć że ma ci oringi wymienić i wyraż chęć zapłacenia za to 20,- to cię na butach wyniosą.Nie każdy ma czas jak się tobie wydaje.Chyba że skasuje uczciwie za poswięcony temu czas,a to w niektorych przypadkach przewyższa koszt nowej części.I sam też klientów nie naciagam na coś co można naprawić ale trzeba się zdrowym rozsądkiem kierowac.

Edytowane przez BENY72

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521889
Udostępnij na innych stronach

synchro to byly w starych vagach w moim polifotym sharanie jak cos to moze byc haldex. W zamienniku nie ma nic godnego. Sam ekaszany totalne. Najlepsze zamieniki wytryzmuja okolo miesiaca. Najgorsze nie wytryzmuja nawet dnia. NAprawde. Kiblowata sprawa neistety. Dlatego drąże temat by przerobic to na jakies inne przeguby od innej marki, modelu tak by to wytryzmywalo duzo wiecej. Wtedy bede mógl celowac w moce duzo wieksze a zapal jest na ponad 2xx koni.

 

Filtr paliwa za 20 zl to mozesz wymienic sobie pdo domem nawet w mróz. Ja tydzien temu w mróz wymienialem u siebie poloske w sharanie wiec jak sie chce to mozna. Mechanik to wiadoma sprawa kalkuluje tez zysk nie pracuje charytatywnie i roboczo godzina to tak okolo 60 zl kosztuje wiec wiadoma sprawa.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65808-17-i-2022-problemy-z-obudowami-filtra-paliwa-z-zimie/#findComment-521914
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności