Gość Kacper Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 To już sprawdziłeś wszystko co możliwe, Możesz jeszcze sprawdzić czy indukuje się napięcie w czujnikach, ale to już nie ma wpływy jeśli kontrolka nie gaśnie. Ostatnia deska ratunku to odpięcie akumulatora, jeśli dalej nic to spotkanie z Tech2.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522897 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zetoxxx Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 A z zapowietrzonych hamulców może wywalać ten błąd albo ze zużytych klocków ?? może z innym sterownikiem spróbować??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522898 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Zapowietrzenie i klocki nie mają wpływu. Szukaj kogoś w okolicy z Sintrą aby podmienić sterownik. Jak nie znajdziesz to możesz też jeszcze dla testu zamienić przednie piasty. Jeśli zniknie prędkościomierz to będziesz miał 100% pewności co dolega Sintrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zetoxxx Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Ok. Dzięki za wskazówki. Przednia piasta ma troche luzu ale czujnik stawia opór i prędkościomierz też działa. To najpierw wymienie tą piaste i będzie widać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Dlaczego chcesz wymienić piaste ? U mnie miernik też pokazywał że dobrze. A jednak byl złamany przewód wewnątrz koszulki. Z tym że po odpaleniu zgasła kontrolka, ale do pierwszego zakrętu. Jeżeli licznik działa to lewe koło jest dobre. Jeśli chcesz kombinować to podepnij prawą piaste do lewego przewodu. Podasz wtedy sygnał na licznik z prawego koła. Będziesz widział czy caly czas dobrze działa licznik. Jak wszystko jest dobrze to chyba ten sterownik trzeba podmienić. Jedziesz gdzieś blisko mnie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zetoxxx Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Piaste chce wymienic bo ma juz luz i delikatnie wyje. Sterownika poszukam na szrocie albo na all.... Bełchatów poza zasięgiem. A czujniki w tylnych kolach jak sprawdzic??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) Najlepiej jak się uda podmienić piny w wtyku sterownika, przyjrzyj się czy jest taka możliwość. edit nie sprawdzałeś czujników z tylu ? Edytowane 5 Lutego 2014 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522971 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zetoxxx Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Czujniki wszystkie sprawdziłem omomierzem. Ale czy z tylnego koła też moge sygnał na licznik dać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widelec Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 U mnie miernik też pokazywał że dobrze. A jednak byl złamany przewód wewnątrz koszulki. gdzieś przy samej piaście , czy gdzie ? bo mi właśnie licznik działa do pierwszego zakrętu a czasem do trzeciego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Zetoxx, jak miałem zwarcie w kablu to zaświecał mi się ABS po przejechaniu kilku metrów. sterownik z opóźnieniem "zauważał" że nie ma sygnału z piasty. Gdy był przerwany przewód to kontrolka świeciła cały czas. po włączeniu zapłonu. Sterownik "widział" przerwę w obwodzie Możesz zrobić test za pomocą np spinaczy biurowych. Lub bezpieczniej - zakup w sklepie elektronicznym 4-ry rezystory 600 - 800 Ohm. (koszt rezystorów to jakieś drobne) Od strony kabli przy sterowniku wciskasz spinacz/rezystor tak aby zmostkować przewód czujnika. Włączasz zapłon i patrzysz czy kontrolka zgaśnie. Jeśli nie zgaśnie to dokładasz kolejny i ponownie włączasz zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/2/#findComment-522998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.