Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Drodzy forumowicze (i forumowiczki :D ) Może bedziecie potrafili mi pomóc. Za co z góry dziekuje i zapraszam do zapoznania sie z moim problemem :(

A wiec cosik stuka mi głucho w zawieszeniu, wiem to nie jest takie proste ale już postaram sie powiedzieć cos wiecej, mianowicie zjeżdżając z asfaltu na kostkę u siebie pod pracą, jest uskok i na dodatek droga jest pochylona... I zjeżdżając właśnie w ten sposób ze najpierwzjeżdża lewe koło a dopiero póżniej prawe i na dodatek autko jest przechylone, słychać głuche szcękniecie, znaczy tak jakby ktoś uderzył o siebie dwoma bryłami metalu ale mocno je przy tym do siebie dociskając. Dźwiek wydobywa sie gdzies z lewej strony, i nie mogę tego zlokalizować. Koncówki drążków - wymienione, przeguby-wymienione z obydwóch stron, łączniki stabilizatora są calutkie, wymieniane również przy okazji przegubów... A i dodam jeszcze że podnosząc na lewarku autko nic sie nie dzieje, znaczy machając kołami, w prawo i w lewo, i ogólnie próbując sie pohuśtać na kole, też nie można tego zlokalizować, bo nic wtedy nie strzela :)

Konczę bo sie chyba za bardzo rozpisałem, jesli ktos by wiedział co to może być, to bardzo proszę o info :shock:

 

zmieniłem tytuł/ andrzej_m55

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat, bo mi też coś puka w przodzie, wczoraj zaliczyłem przegląd, kazałem wszystko "prześwietlić"-wyszło, że wszystko ok.

Ale to jest denerwujące.

red devil, może poduszka na MacPersonie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

red devil, Zobacz,czy górna śruba na amorze nie jest lekko lużna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zibi, śruby na amorkach są dokręcone, ale znalazłem jeden szczegół, tylko nie wiem czy tak ma być czy nie :shock: mianowicie pomiędzy tą dużą podkładką pod śrubą amorka, a kielichem w którym osadzony jest mcpherson jest szczelina :( i to taka dość pokażna bo ma ze 4 a nawet 5mm :D Czy to może być przyczyna tego że własnie tak głucho stuka?? Bo jeśli nie to problem dalej jest nie rozwiązany :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

red devil, wychodzi na to, że jednak poducha.Nie powinno być takiego luzu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

moze sprezyna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

red devil, Nie ma prawa być szczeliny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

red devil Miałem podobny problem - zjeżdzając w prawo z trasy na małą uliczkę dojazdową do roboty, zawsze musiałem wjechac w dziurę ze studzienką. Prędkośc mała, ale jak lewe przednie koło wpadło to też taki głuchy stukot było słychać. Okazało się, że poszła tuleja wahacza (metalowo-gumowa). Po wymianie stukot ustąpił. Sprawdź, może to właśnie ten element. Jeśli jednak nie, to sprawdź też odbojnik amortyzatora przedniego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak, wszystko już jest załatwione i zrobione... Okazało sie ze własnie ta tuleja jest padnięta o której mówi kolega Boston, i oprócz tego sworznie wachaczy poleciały do wymiany, koncówki, poduchy na mcPhersonie, łożyska w nich, wszystko było już na wykonczeniu :mrgreen: i co najdziwniejsze amortyzatory bo jak sie okazało tłumienie miały równe ale jeden był KRZYWY ;) Więc znowu przez stan naszych pięknych polskich dróg 800 poszło czołgiem :wesoly:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Ha śmiertelniku! Cieszę się, że mogłem ci pomóc ;) Oby teraz Twoja Caliberka śmigała po naszych dziurawych drogach niczym kozica górska i żadne uskoki nie straszne jej były! :wesoly:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.