Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość popencjusz

A czy napewno masz EHS? Skoro brak jest komunikacji tomoze go nie ma? Co do wskazań silnika to brak zastrzeżeń bo nie ma sie w sumie do czego odnieść. Takie sprawdzenie nic nie wnosi do sprawy. Musisz dostać się do tego "pływaka"

 

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam,

 

kolego, a możesz wyjaśnić co to jest ten moduł EHS czym się charakteryzuje i jak rozpoznać w aucie czy on jest czy nie?. Bo z nazwy to wnioskuje że chodzi o coś związane z nagrzewnicą?. Co do pływaka to owszem dobiorę się do niego w najbliższym czasie pomierzę napięcie na nim, połączę 2 kable ze sobą i zobaczymy jak zareaguje. Aktualnie zajmuję się konserwacją mocowania amoryzatorów, rudy tam tyle, że kilof by się przydał :D. Ale Fosol pomału doprowadza wszystko do porzadku.


Witam ponownie,

 

troche poczytałem na temat tego EHS nie ma za wiele, ale dowiedziałem się że chodzi o quickheat.

 

Po sprawdzeniu swojego VIN wyrzuca mi:

 

C32 DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA

 

czyli mam to, ale według mnie nie działa :/...

 

Gość popencjusz

W pierwszej kolejności zajrzyj do bezpieczników głównych pod maską - taka mała puszka pomiędzy dużą od bezpieczników i przekaźników a szybą.F4 100A odpowiedzialny jest chyba za quickheat. Drugą możliwością jest położenie głowy na wycieraczkę pasażera z przodu i odchylenie osłony tunelu środkowego (zaznaczyłem kolorem żółtym). Pod spodem znajduje się kanał powietrza (patrz zdjęcie). Jeśli masz taki z przewodami jak na drugim zdjęciu to masz EHS jeśli nie to nie masz.

post-591-0-55582400-1393786989_thumb.jpg

post-591-0-19970300-1393787039_thumb.jpg

 

Witam,

 

kolego wszystko wskazuje na to że mam ten moduł. Jednocześnie na twoim zdjęciu zaznaczyłem gdzie znalazłem luźną wtyczkę. Według mnie ktoś przy tym grzebał... bo osłony nawet na śruby nie poskręcane tylko włożone, gdzieś mam woreczek z tymi srubami dostałem je razem z autem :-D...

 

Zdjęcia poniżej

 

 

post-42496-0-59004600-1393791380_thumb.png

post-42496-0-95392700-1393791559_thumb.jpg

 

Gość popencjusz

racja wszystko wskazuje że grzałka jest bo normalnie nie ma tam takich grubych przewodów. Sprawdź też bezpiecznik w komorze silnika. I czy EHS jest ustawiony jako występuje w innych modułach auta.

 

Witam,

 

poprzeglądałem troche internet szczegółnie zdjęcia tej grzałki i jej okablowanie i wszystko wskazuje na to, że ta wtyczka odłączona to jest właśnie wtyczka od tej grzałki. Dzisiaj albo jutro zabiorę się za to i dam znać czy się udało.

 

Gość popencjusz

tam płynie duży prąd więc kabel ma średnicę co najmniej fajka slim. Pozostałe kable (jeśli są to sygnałowe - sterujące).

 

Witam,

 

kolego sprawa EHS rozwiązana. Dopiero zabrałem się za to dzisiaj, bo prędzej nie dałem rady.

 

Do rzeczy rozebrałem cały środkowy tunel i owa wtyczka, o której pisałem była właśnie wtyczką od sterowania EHS-u po podłączeniu jej, zniknął błąd komunikacji CAN-a z EHS, opcom widzi moduł i się znim komunikuje i grzałka działa.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności