Gość adams4lta Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 To podłącz op-com dla pewności. Ja po wymianie zaworu kręciłem rozrusznikiem ok pół minuty zanim zaskoczył, potem palił na dotyk... Nie mam więcej pomysłów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-581570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yura Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 To podłącz op-com dla pewności. Ja po wymianie zaworu kręciłem rozrusznikiem ok pół minuty zanim zaskoczył, potem palił na dotyk... Nie mam więcej pomysłów. OP-COM'a nie posiadam. Droga zabawka. Mam zwykły ELM 327 i jakieś darmowe i trialowe oprogramowania. Przeczytałem w jakimś temacie, że to może być jakiś wężyk od elektrozaworu podciśnienia, podłączony zamyka przepustnice i auto nie odpala. Spróbuję to sprawdzić, podobno też wymiana samego elektrozaworu sprawia, że silnik gasi się płynnie bez szarpnięć i chodzi lepiej. Jak posprawdzam dam znać co wynikło. Dzięki za odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-581581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Jeżeli chodzi o selenoidy to są 2: jeden od EGR a drugi od turbiny i jak spadnie wężyk to auto nie ma mocy, świeci się kontrolka CE ale można odpalić. Do testów można zamienić je miejscami bo mają takie same parametry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-581620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Przeczytałem w jakimś temacie, że to może być jakiś wężyk od elektrozaworu podciśnienia, podłączony zamyka przepustnice i auto nie odpala. Spróbuję to sprawdzić, podobno też wymiana samego elektrozaworu sprawia, że silnik gasi się płynnie bez szarpnięć i chodzi lepiej To nie dotyczy astry G. nie ma tam przepustnicy a nawet gdyby to nie chodzi o zadna przepustnice tylko o klapy zawirowań lub o klape gaszącą. Diesle nei maja przpeustnicy niezaleznie jak jakis baran sobie to nazywa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-581624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yura Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 To nie dotyczy astry G. nie ma tam przepustnicy a nawet gdyby to nie chodzi o zadna przepustnice tylko o klapy zawirowań lub o klape gaszącą. Diesle nei maja przpeustnicy niezaleznie jak jakis baran sobie to nazywa. No właśnie coś mi nie pasowało z tą przepustnicą. Jakkolwiek czy jest możliwe że źle podłączone wężyki podciśnieniowe uniemożliwiają odpalenie auta? Chodzi mi o te które są z lewej strony (stojąc twarzą do auta) kolektora i obudowy rozrządu. Jest tam jakiś chyba zawór z dwoma wężykami, jeden idzie do EGR a drugi chyba do jakiegoś trójnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-581640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 To są podciśnienia od turbiny i EGR. Możliwa jest jazda ale wyczuwalny spadek mocy. Też coś mi z tą przepustnicą nie pasowało. Wesol zawsze dobrze gada :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-581689 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yura Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) To są podciśnienia od turbiny i EGR. Możliwa jest jazda ale wyczuwalny spadek mocy. Też coś mi z tą przepustnicą nie pasowało. Wesol zawsze dobrze gada :-) Ok, w takim razie muszę szukać przyczyny gdzie indziej. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez Yura   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-581825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgl Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Witam. Panowie, wiem, że wątek stary jak stopy Mojżesza, ale pilnie muszę wykręcić ten zawór. Pytanie do Was, jakim kluczem - zdjęcie nawet poproszę, Wy to odkręciliście - tak wiem, że 38, ale chodzi mi o kształt. Dojście jest okropne (może nie tak tragiczne jak TCV), więc brakuje mi kompletnie pomysłu, jak się zabrać za to. Będę baaardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w tym temacie. Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-677861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 O to patent jaki stworzyliśmy aby wykręcić SPV:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-678170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgl Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Bardzo dziękuję za te zdjęcia, mam tylko jeszcze jedno pytanie, czy trzeba było dużo siły użyć? Bo próbowałem "z pionu" złapać i kręcić płaskim kluczem to niesamowita mordęga.. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/2/#findComment-678176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.