Gość adams4lta Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Po wyczyszczeniu i wkręceniu z powrotem - wszystko śmiga jak należy Był zapowietrzony tłoczek - kanaliki odpowietrzające zapchały się na amen. Nie było problemu ze złożeniem? czytałem że ciężko zagnieść fabryczne miejsca i występują nieszczelności...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgl Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Nie było problemu ze złożeniem? czytałem że ciężko zagnieść fabryczne miejsca i występują nieszczelności... Nie było żadnego problemu ze złożeniem. Korzystałem z tego poradnika - http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=399&t=167822   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Chłopaki zróbcie z tego manual. Ale bez odnosników,bo gdy znikną to nic to nie będzie warte   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgl Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Chłopaki zróbcie z tego manual. Ale bez odnosników,bo gdy znikną to nic to nie będzie warte Proszę, teraz już nie zginie. Dodam, że ja podkładki nie dawałem - jak jest dobrze wkręcony, to nigdzie ciśnienie nie ucieka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679288 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgl Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Swoją drogą, jakie powinno być PRAWIDŁOWE napięcie, na zaworze po przekręceniu kluczyków, podczas rozruchu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Swoją drogą, jakie powinno być PRAWIDŁOWE napięcie, na zaworze po przekręceniu kluczyków, podczas rozruchu? z tego co pamiętam to 5V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679410 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgl Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 z tego co pamiętam to 5V Nie chcę napisać "niemożliwe'' ale wydaje mi się to zdecydowanie za mało. Chciałbym się upewnić, czy jest to 12 V.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 5v podaje sterownik pompy wtryskowej na wtyczkę do SPV dlatego nigdy nie podłączałem go na krótko pod 12v...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679427 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgl Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 5v podaje sterownik pompy wtryskowej na wtyczkę do SPV dlatego nigdy nie podłączałem go na krótko pod 12v... Jestem skłonny powiedzieć, że minimum to 12V, ale muszę mieć potwierdzenie. Tam przechodzi czasem impuls 130+V, także wątpię, żeby TYLKO 5V było potrzebne na początku. Poza tym, jeśli czytałeś/widziałeś instrukcję do naprawy sterownika ECU, to wiesz, ja kto wszystko działa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Wszystko jasne. Ja robiłem pomiar jak miałem problem z uruchomieniem silnika i był padnięty sterownik pompy. Przy uszkodzonym sterowniku było ok 5 V dlatego nie otwierał się zawór bo powinno być tak jak piszesz ok 150 V. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66317-wymiana-zaworu-spv-w-y17dt/page/4/#findComment-679441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.