Skocz do zawartości

straciłam kluczyk z pilotem, co teraz?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam starą corsę b, rocznik 98. Ukradziono mi oryginalny kluczyk z pilotem (centralny zamek, autoalarm i chyba immobiliser). Mam na szczęście drugi ale nie mogę zostac bez zapasu z pilotem, bo z kluczyka jak się otwiera drzwi to się włącza autoalarm i nie mogę uruchomić samochodu. Co teraz mogę zrobić? :help:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinnaś mieć tzw. CAR-PASS. Tam jest numer, który należy podać w ASO Opla i dostaniesz kluczyk do swojego auta.

co to jest CAR-PASS?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karta kodów auta

 

kablem diagnostycznym op-com powinna być możliwość odczytania kodu auta w tym samochodzie

 

ten autoalarm chyba nieoryginalny?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karta kodów auta

 

kablem diagnostycznym op-com powinna być możliwość odczytania kodu auta w tym samochodzie

 

ten autoalarm chyba nieoryginalny?

autoalarm chyba oryginalny, ale nie jestem na 100% pewna, pilot jest na łańcuszku, jako osobny element.

kluczyk taki jak tu http://allegro.pl/kluczyk-opel-hu46-i-transponder-id40-corsa-omega-i4038891688.html?ap=2&bid=200028380161005&aid=20493318&

dostępny do kupienia ale co z pilotem? a w ogóle to część środkową trzymadła kluczyka można wciskać, po co to się wciska?

Edytowane przez ella

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mmarcinicramm

Jeśli nie ma immobilisera, to ja dorobiłbym sam kluczyk w punkcie dorabiania kluczy, żeby nie wchodzić w koszty. Alarmu używałbym sporadycznie, gdybym parkował w nie pewnym miejscu. Oczywiście jest ryzyko, że ktoś może ukraść, ale spójrzcie na ceny tych samochodów, czy warto kraść -wątpię. To tylko moja opinia, każdy sam musi podjąć decyzję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

98r czyl ma immo.Problemem jest alarm trzeba go wyłączyc skoro był pilot ale został skradziony

ella przyciski w srodku jest do właczenia podswietlenia kluczyka(diody w srodku kluczyka)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

98 rocznik miał immobiliser. Samo dorobienie kluczyka nic nie da - auto nie odpali.

Wyjściem jest kupienie jakiegoś innego kluczyka z transponderem w środku, dorobienie kluczyka do swojego auta, przeprogramowanie sterownika immo do nowego transpondera i wsadzenie transpondera w dorobiony kluczyk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mmarcinicramm

Pytanie tylko, czy taniej będzie bawić się w przerabianie kluczyka, czy może lepiej podjechać do elektryka (jest ich dużo) odłączyć immobiliser i dorobić kluczyk (w większości galerii są takie punkty, i nie tylko w galeriach). Oczywiście łatwiej ukraść samochód bez zabezpieczeń -ale czy ktoś słyszał żeby skradziono kilkunastoletnią Corsę? Wydaje mi się, że nawet ubezpieczenie AC nie wymaga takich zabezpieczeń przy tej wartości pojazdu. Myślę, że lepszym zabezpieczeniem przed kradzieżą byłaby porządna blokada kierownicy niż alarm czy immobiliser.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności