Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jak dokonac resetu map w kompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W fordzie i większości aut wystarczy odpiac zasilanie.

Czyli... Zdjąć kleme.

Na minimum 30 min.

Potem przeprowadza się adaptację.

 

Tu pewnie jest podobnie. ;)

 

Edytowane przez harnas1515

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wyzej

po podpieciu odpalasz silnik

nie dodajesz gazu !!!

zostawiasz na wolnych obrotach do wlaczenia wentylatora

i na tym koniec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat adaptacji według opisów internetowych jest trochę bardziej rozbudowany.

Robiłem ją kilka razy. A kilka razy zostawiłem tylko na wolnychobrotach na kilka minut.

 

Nie widziałem różnicy, szczerze mówiąc.

 

Prawidłowa adaptacja. :

Po całkowitym skasowaniu danych min. 0,5godz. bez prądu.

Odpalamy bez dodawania gazu i silnik pracuje 2minuty.

Dodajemy gazu do 2tyś obrotów i kolejne 2minuty.

Dodajemy do 3ty obrotów i kolejne 2minuty.

Następnie jeździmy 50 kilometrów z różnymi, predkosciami. (np. Po mieście)

I w tym czasie nie wolno używać LPG.

Tylko pb.

 

Po tym cyklu mapy paliwowe podobno są zaadoptowane i idealne.

 

Ale jak wspomniałem.

Ja nie widziałem różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wyzej

po podpieciu odpalasz silnik

nie dodajesz gazu !!!

zostawiasz na wolnych obrotach do wlaczenia wentylatora

i na tym koniec

Ja jestem tej samej szkoły :)

Też zawsze mi mówiono iż zostawiamy auto do włączenia wentylatorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Harnas tak przebiega adaptacja w oplu bez uzycia komputera ;)

nie zapomnijmy ze ECU i tak sie uczy stylu jazdy kierowcy

mozna zamulic auto raz dwa

robilem to wiele razy i jedna i druga metoda

roznicy nie widzialem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię trupa.

 

Jutro czeka mnie ten reset.

 

Po prostu po włączeniu obu wentylatorów wyłączamy (czy wystarczy jeden-jak to wygląda? Będę to robił pierwszy raz.) silnik i wsio?

 

Później trzeba jechać do gaziarzy na ustawienie lpg,tak?

 

Moja 3.0 w niedzielę po dwóch tygodniach odpaliła prawie od razu,a dziś rano po trzech długich seriach na sucho w końcu załapała benzynę.Dolałem wczoraj 11L do wskazówki na 1/4 baku. Strasznie nie równo ma z odpalaniem po wymianie uszczelek dekli alu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem.ponad 30 min.zdjąłem plus z aku.zabrakło czasu na kombinacje.... Odpalił "od strzała", zagrzalem aż sie wentyle włączyły i poganiałem na benzynce z 15min po mieście.ciekawe jak jutro rano odpali 😁

Na dluzsza jazde dzis juz zabraklo czasu...

No i dupa... Ale reset był nie prawidłowy,albo nic to nie dało. kur.....mać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, może regulator podciśnieniowy być padnięty

Edytowane przez robert514

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra...,a jak to zrobić? 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.