Gość b14ckzone Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 No to troch pytań się w mojej głowie zrodziło 1. Czy po wymianie filtra paliwa muszę jakąś pompką zapompować to paliwo do układu? Jest takie coś? Czy to to, co jeden z kolegów wspomniał przy kole zębatym paska rozrządu? 2. Jak się zapowietrzy... to co dalej? Mam auto od 2 lat i zimą nim nie jeżdżę. W książce serwisowej jest napisane, że filtr najlepiej jest wymieniać co 2 lata. Przez 2 lata zrobiłem autem 7 tys. kilometrów. xD Jest sens wymieniać ten filtr?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodek 63 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 (edytowane) Ad 1 - Nie musisz nic pompować, wystarczy, że zalejesz filtr czystą ropą. Ad 2 - Ten silnik sam się odpowietrza. Ad 3 - Ocena należy do Ciebie. Filtr paliwa wymienia się w zależności od przebiegu, czyli ilości paliwa przefiltrowanego, oraz od stopnia zanieczyszczenia paliwa. Zawartość obudowy filtra spuszcza się, by spuścić wodę, ale także wszelki "syf" jaki został odfiltrowany z paliwa. Edytowane 24 Marca 2014 przez Bodek 63   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b14ckzone Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 A tak z ciekawości - w tym silniku jest jakaś ręczna pompka paliwowa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 nie ma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b14ckzone Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.