Skocz do zawartości

Corsa C 1.2 trudność z odpalaniem przy niższych temperaturach


Gość Mariuszkaz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariuszkaz

Witam !

Od 28.02.14 posiadam Opla Corsę C 1.2 silnik Z12XE. I jest coś co mnie niepokoi.

Jak auto stoi na parkingu przy pracy te powiedzmy 8 godzin gdy jest chłodniejsza pogoda lub deszczowa to muszę kręcić rozrusznikiem 3-4 razy (trochę dłużej) i dopiero odpala, jak odpali to nastepnie pali na dotyk. Gdy rano uruchamiam jak jadę do pracy też pali na dotyk (auto garażowane), jak jest cieplej na dworze też nie ma problemu. Podczas jazdy śilnik działa normalnie nie szarpie , ma moc, wszystko jest ok. Mam obawę że jak by była temeratura poniżej zera to nie odpali.

Poprzednie auto to była Corsa B i to było autko niezawodne przez 8 lat bez najmnieszego problemu, tylko rdza! Proszę o pomoc!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariuszkaz

Ładowania nie sprawdzałem jestem laikem w tym temacie, akumulator kręci rozrusznik bardzo dobrze!


Panowie bardzo proszę o pomoc! na co może mieć wpływ temperatura otoczenia przy uruchamianiu silnika.

Dzisiaj rano w garażu odpalił idealnie, a wczoraj po pracy na parkingu musiałem kręcić 4 razy.

Zapomniałem dodać że jest to 2003 rok produkcji, przejechane 60 tyś km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariuszkaz

Mam to auto od 28-02-14 i nie wiem nic, kiedy bylo cokolwiek wymieniane.

Ma przejechane 60 tyś km. i na tyle wgląda.

Podłączenie pod komputer to znaczy ąe muszę udać sie do mechanika? ile to moze kosztować?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz znajomego kto ma jakis program(moze ktos od nas jest w okolicy)Koszt to w zaleznosci od rejonu u nas oklo 30-50zł.

Ps.Przebieg podejrzanie niski jak na lata auta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariuszkaz