Skocz do zawartości

sposób na problemy z biegami corsa b


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

chciałem zapytać czy żeby wymienić część 8,9,10,11,12,13 trzeba rozłanczać mechanizm wybieraka 17,18,19?? bo niedawno wymieniałem ten kołek i mimo iż dwójka chodzi lepiej to jeszcze chciałem poprawić funkcjonowanie biegów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Anonymous
Ja 32 możesz w skrócie opisać od czego zacząć :wesoly: bo nie chciałbym nic sknocić :wesoly: tzn wrzucić w położenie "luz" zablokować drążek zmiany biegów, wchodzimy pod samochód i odnajdujemy części 21,22,23 pokazane na fot1 jako „B” i rozkręcamy śrubę i potem postępować zgodnie z tym co napisał Godrac?? (tylko mijająć pkt.12 i 13) ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez blokowania skrzyni i odkręcania drążka się da.

Musisz spojrzeć z kanału i od góry.

Ja ci nie pomoge, bo jak miałem 1,4, to nie robiłem biegów, a teraz u mnie wygląda całkowicie inaczej.

Ale się da.

 

Z drugiej strony myslę, że jak się wyjmie cały "samolot", to będzie o niebo łatwiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Witam.

A Prosze mi powiedziec jakie u Was sa "luzy" lewarka na biegu w Corsie B. Bo u mojego kumpla w takiej Corsie 1.2 jak pierwszy raz wsiadlem to myslalem ze auto jst na luzie tak sie kiwal lewarek mimo ze byl na biegu a podczas jazdy to wrzucanie biegów na czuja...

Pytam bo zastanawiam sie nad kupnem tego auta i nie wiem czy nie jest tam cos zwalone.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

andrzej_m55 dzieki wielkie za odpowiedz :roll:

Przeczytałem cały temat i z przykoscią stwierdzam, że nie znalazłem tam odpowiedzi... pewnie ktoś teraz westchnie i pomyśli coś w stylu: "o matko... następny..." :wesoly:.

Przez cały topik toczy się rozmowa na temat ciężko wchodzących biegów (poza drobnym incydentem, w którym także odpowiedź nie padła), a powiem szczerze ze podczas przejażdżki ani raz nie musiałem sie wysilać podczas tej czynności, jedyny problem był taki, że nieco po omacku te biegi wrzucałem.

Czy taki zestaw naprawczy o jakim jest mowa w tym temacie załatwi również sprawę luzów?

Gdybym wykonał to wszystko co jest opisane tutaj: http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=31907 to pozbyłbym się tego luzu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności