Skocz do zawartości

Kupno Astry J 1.6 Turbo


Gość Cukier69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przymierzam sie do zakupu Asty j 1,6 turbo uzywanej i w zwiazku z tym prosze o pomoc i rady, mianowicie :

- na co zwrocic uwage jezeli chodzi ogolny stan - blacha zawieszenie i silnik ??

- co moge sprawdzic na temat tego auta w ASO po numerze VIN ?? albo macie jakies stronki gdzie mozna uzyskac dodatkowe info .... ??

- jak pojade do stacji diagnostycznej, to na co oni powinni zwrocic szczegolna uwage ??

- w trakcie jazdy "probnej" jak dobrze sprawdzic prace auta ??

 

Jestem laikiem wiech potrzebuje pomocy doswiadczonych osob. Poczytalem troche sobie forum ale przydalo by mi sie dodatkowe info.

Wczesniej mialem golfa a teraz chce sie na Astre przezucic.

 

Podaje link do aukcji na allegro, znalazlem autko bardzo fajne jednak mam wiele pytan, dodam, ze juz drugi raz gosc wystawia to auto :

http://allegro.pl/opel-astra-iv-1-6-turbo-benzyna-180km-i4535529653.html

 

Bede wdzieczny za kazde info i pomoc :)

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

- na co zwrocic uwage jezeli chodzi ogolny stan - blacha zawieszenie i silnik ??

Zawieszenie praktycznie niezniszczalne, spokojnie wytrzymuje 150-200kkm bez napraw - czasem łączniki stabilizatora postukują. Hamulce - słaby materiał na tarcze, bardzo często spotykam okolice 50-60kkm i zjechane tarcze. Blachę powinien sprawdzić jakiś blacharz/lakiernik lub jedź do ASO na kontrolę przed zakupem - 250 zeta.

 

 

 

- co moge sprawdzic na temat tego auta w ASO po numerze VIN ?

Wszystko. W systemie będzie historia serwisowa zza granicy pod warunkiem, że był serwisowany w ASO, a zapewne był, bo by stracił gwarancję.

 

 

 

- jak pojade do stacji diagnostycznej, to na co oni powinni zwrocic szczegolna uwage ??

W ASO masz wszystko w jednym.

 

 

 

- w trakcie jazdy "probnej" jak dobrze sprawdzic prace auta ?