Gość Kacper Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 To się zgadza, świecąca kontrolka = wyłączony ABS. Wnioski z całej dyskusji nasuwają się same. 1. Jeśli zmiana na LED powoduje zaświecenie kontrolki to trzeba wrócić do zwykłych żarówek. 2. Jeśli są zwykłe żarówki a zapala się kontrolka to na początek sprawdzić czy nie jest spalona któraś żarówka stopu. Jak diagnozować samodzielnie ABS gdy wykluczymy te dwie przyczyny jest osobny temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68716-%C5%BCar%C3%B3wki-led-do-stopu-i-%C5%9Bwiec%C4%85cy-abs/page/3/#findComment-558683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opel3255 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Widzę temat się rozwinął :-) Jak każdy wie w sintrach pozycje i stop są w jednej żarówce. Mi chodziło głównie o oszczędzanie prądu na pozycjach. Zrobiłem prosty myk że pozycje są na ledach a stop na zwykłej żarówce. Wystarczyło zamienić przewody stopu z przeciwmgielnymi. Układ świateł jak w astrze f. Tym sposobem możemy oszczędzić prąd na ciągle włączonych pozycjach i pozbyć się problemu z ABSem przy stopie. :-) Ewentualnie jak się komuś nudzi przerobić instalację żeby światła stop były niezależne od układu ABS :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68716-%C5%BCar%C3%B3wki-led-do-stopu-i-%C5%9Bwiec%C4%85cy-abs/page/3/#findComment-558954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.