Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To się zgadza, świecąca kontrolka = wyłączony ABS.

Wnioski z całej dyskusji nasuwają się same.

1. Jeśli zmiana na LED powoduje zaświecenie kontrolki to trzeba wrócić do zwykłych żarówek.

2. Jeśli są zwykłe żarówki a zapala się kontrolka to na początek sprawdzić czy nie jest spalona któraś żarówka stopu.

Jak diagnozować samodzielnie ABS gdy wykluczymy te dwie przyczyny jest osobny temat.

 

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Widzę temat się rozwinął :-)

 

Jak każdy wie w sintrach pozycje i stop są w jednej żarówce. Mi chodziło głównie o oszczędzanie prądu na pozycjach.

 

Zrobiłem prosty myk że pozycje są na ledach a stop na zwykłej żarówce. Wystarczyło zamienić przewody stopu z przeciwmgielnymi. Układ świateł jak w astrze f.

 

Tym sposobem możemy oszczędzić prąd na ciągle włączonych pozycjach i pozbyć się problemu z ABSem przy stopie. :-)

 

Ewentualnie jak się komuś nudzi przerobić instalację żeby światła stop były niezależne od układu ABS :-)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności