Gość darek131994 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Witam koledzy mam problem kupiłem corse 1.7 di auto chodziło normalnie aż zerwalo zeby na rozrządzie . Skrzywilo 4 zawory . Głowica została zregenerowana założony nowy rozrząd z pompa wszystko w porządku luzy ustawione na 0.40 silnik chodzi równo . Problem polega na tym ze coś stuka po odpaleniu strasznie głośno po paru sekundach wmiare uciecha ale nadal stuka . Im wyższe obroty tym bardziej stuka . Jest to metaliczny odgłos co to może być   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Źle dobrana wysokość uszczelki głowicy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558008 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek131994 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Co masz przez to namysli ??Jeżeli chodzi o to czy zawory się z tokiem spotykają to nie ma takiej opcji kręcił em na sucho i nic . Zachodzie w myśli czemu po paru sekundach od startu stukanie jest dużo bardziej ciche . Może olej zbyt gesty zalalem Castrola 10 w 40   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558012 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Wałki rozrządu zostały wymienione czy na starych złożono???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek131994 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Na starych złożone zostały zmienione 4 zawory w profesjonalnej firmie i dotarte 2 rozrząd złożony na 100% tak jak się nalezy Czy może pompa oleju lub wtryskiwacze lub też pompa paliwa . Najdziwniejsze jest to ze po starcie parę sekund trochę cichnie tak jak by coś dostało olej czy coś w tym stylu Jutro nagram i wrzucę filmik jak mi się uda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Co masz przez to namysli ?? To, że dobiera się uszczelkę głowicy zależnie od wystawania tłoków. Dopuszczalna wielkość wystawania tłoka: 0,65 - 0,95 mm. Występ tłoków_________Oznaczenie uszczelki głowicy cylindrów_____Grubość uszczelki głowicy cylindrów do 0,80 mm___________bez nacięcia__________________________1,3 mm 0,80 - 0,90 mm________1 nacięcie____________________________1,4 mm powyżej 0,90 mm______2 nacięcia____________________________1,5 mm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek131994 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Czyżbym musiał ściągać głowice od nowa Ale kolego czemu tak jak mówię po odpaleniu bardzo słychać a po chwili cichnie Kolego i jeszcze jedno jak się do tego ma uszczelka skoro tłoki się nie spotykają z niczym po drodze .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558035 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 czemu tak jak mówię po odpaleniu bardzo słychać a po chwili cichnie Niestety nie wiem, nie robiłem tego silnika. Pytałeś, dlaczego wali, to odpowiedziałem - jest to jedna z możliwych przyczyn, czyli tłok/tłoki dotyka/dotykają głowicy. Wielu mechaników nie wie o konieczności pomiaru wystawania tłoków i doboru uszczelki, tylko kupuje na pałę. To, że cichnie, to marne pocieszenie. Istotą sprawy jest ciągły stukot, którego niewątpliwie nie ma prawa być. Coś na którymś etapie zostało spierniczone i tyle.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek131994 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 To uszczelkę raczej wykluczam bo jeżeli był by to tłok to ciągle jednakowo by stukal a tu tak jak mówię po chwili trochę cichnie bo dostaje smarowanie tak jak by . Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?? Dzięki kolego za pomoc może jeszcze coś przyjdzie do głowy to daj znać pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Spierniczone zostało i to na pewno.Wałki w tych silnikach po zerwaniu paska się wymienia,a to przez to,że przestawiają się krzywki na nich po spotkaniu tłoka z zaworami.I to masz jak w banku że się przestawiły. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69359-stuki-17-di/#findComment-558040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.