Gość papieju Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Sekwencja czy II gen. ? Sekwencję. Nie uznaję druciarstwa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukk9314 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Na sekwencji ten silniczek w końcu ma chodzić tak jak powinien Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666576 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Jakość oleju mało ma do mazi pod korkiem. Jak silnik sie nie nagrzeje to zawsze będzie ser. Z każdego oleju będzie parować podobna ilość wody bo ona się skrapla w silniku a nie w oleju A mnie się wydaje że jakość oleju ma dużo wspólnego. Na sekwencji ten silniczek w końcu ma chodzić tak jak powinien Ale nie dodałeś że sekwencja musi być dobrze wystrojona.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papieju Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Ale nie dodałeś że sekwencja musi być dobrze wystrojona. A to już dotyczy każdego silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukk9314 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Samo wystrojenie nie wystarczy. Ten silnik jak każda fullgrupa potrzebuje szybkich wtryskiwaczy. Ja mam ACw03 montowane w pojedynkę na krociotkich wezykach w niewielkim odstępie od wtryskiwaczy benzynowych i naprawdę dużo strojenia nie było . Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Kolega ma Valdemary i Stag 200 gofast i nie powodów do narzekania. Dużo szybciej go wystroiłem jak mojego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukk9314 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 O którym silniku piszesz bo ja pisałem o C16SE on nie chce na byle czym jeździć. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666629 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 O silniku jaki jest w temacie czyli Meiva - Z16SE A Z16SE jest bardziej problemowym wydaje mi się.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papieju Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 To te same silniki z tym że z16se ma zdaje się egr i spełnia inną normę Euro stąd nie ma 101KM a 87KM. Ale generalnie to te same jednostki. Kiedyś miałem Valteki czerwone i dawały radę, ale padły i mam RegFasty niebieskie, zmieniłem komputer na Tech 304 i obecnie śmigam z ustawieniem półsekwencji i wtryski dają sobie świetnie radę a to generalnie dolna półka. Nie ma problemów ze strojeniem żadnych, jeśli tylko wiązka od sekwencji poprawnie i stabilnie zamontowana i silnik jest w dobrym stanie - w sensie nie ma niedomagań typu wypadające zapłony czy uszkodzony DIS to można to zrobić nawet na szybko i będzie śmigać. Ja muszę dopieścić, jest OK ale zbierałem mapy na krótkiej trasie bo stary laptop na więcej nie pozwalał, ale na nowym mogę się bawić w dłuższe jazdy. C16SE potrafią śmigać i na zwykłeś śrubowej ale dla mnie to rzeźnia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666636 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Z16SE ma elektroniczną przepustnicę C16SE potrafią śmigać i na zwykłeś śrubowej ale dla mnie to rzeźnia. Na śrubie to rzeźnia ale na krokowcu daje sobie radę fajnie. Ale oczywiście sekwencja jest lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69499-wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-16-8v-z16se/page/4/#findComment-666641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.