Skocz do zawartości

Opel Corsa B 1.0 12V 54KM Dziwne drgania i dźwięk.


Gość adi2507

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. We wtorek miałem wymienianą pompe paliwa i świece. Oczywiście wszystko oryginalne: pompa boscha i świece GM. W środę po lekcjach odpaliłem auto i poczułem dziwne wibracje w kokpicie i dziwny dźwięk. Wszystko objawia się na luzie. Czuję jak drży kierownica, fotel, dźwignia zmiany biegów i jakiś plastik. Auto nie straciło mocy, trzyma obroty i ogólnie jest dobrze. Pod maską nie słychać niepokojących dźwięków. Co to może być i czy mogę tak jeździć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Do sprawdzenia poduchy silnika, wymiana pompy wody nie ma wpływu na drgania czy wibracje odczuwane na kierownicy czy drążku zmiany biegow, świece.....nowe GM więc powinno być ok, dobrze dopasowane? Polecam NGK ale Made In Japan obecnie praktycznie wszystko Made iN frNACE;(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem Ci , że problem z błędami od przepływki wróci , choć to wcale nie musi być to . Silnik trzyma obroty na biegu jałowym ? W poprzednim Twoim temacie Ci napisałem , że do sprawdzenia masz przepływkę , czujnik wału , egr i przy okazji przepustnicę , bo wiekszość problemów w corsie 1,0 12V wynika właśnie z ich wadliwego działania . Nie ominie Cię to w najbliższym czasie , bo każdy posiadacz tej corsy sie z tym zmagał .Zacznij od spraw , które można rozwiązać za darmo , jak choćby czyszczenie przepustnicy czy egr , a wierz mi , w tej jednostce wyjątkowo szybko się zasyfiają .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd na przepływce był od pompy paliwa. Jak zabrać się za czyszczenie egr'a i przepustnicy? Czym wyczyścić? Silnik trzyma obroty na biegu jałowym.

Edytowane przez adi2507

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że teraz nawet po krótkiej jeździe i zostawieniu auta na luzie słychać klekotanie jak w astrze h 1.9 cdti ;)

Znalazłem tu na forum, że to popychacze. Silnik jest niestety zalany 15W40. Wymienić na 10W40? Zawory nie ulegną wtedy uszkodzeniu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że teraz nawet po krótkiej jeździe i zostawieniu auta na luzie słychać klekotanie jak w astrze h 1.9 cdti ;)

Znalazłem tu na forum, że to popychacze. Silnik jest niestety zalany 15W40. Wymienić na 10W40? Zawory nie ulegną wtedy uszkodzeniu?

Pasowało by przed zmianą oleju zrobić płukanie, Twój silnik jest przystosowany do olei syntetycznych. Możliwe że będziesz musiał troszkę doinwestować swoje autko, ale obu wam to wyjdzie na zdrowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności