Gość Kacper Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zapewne te co są obecnie w sprzedaży są już chyba poprawione. Pogoglowałem trochę i z tego co znalazłem to za napinacz górny i dolny zapłacisz w przybliżeniu 300zl razem. Tylko nie wiem czy warto wymieniać bo tam chyba nie ma co się popsuć z wyjątkiem oringu uszczelniającego. Ślizgi dostaniesz bez problemu w przedziale cenowym 40-100 zł za jeden. A wracając do wałków balansowych to musisz je koniecznie odkręcać ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-564103 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Nie odzywałem się trochę ale musiałem żonie kupić autko bo sintrę rozkręciłem . Więc jednak nikt nie proponuje usunięcia wałków myślałem na próbę to zrobić ,usunąć łańcuch zostawiając wałki bez napędu złożyć do kupy i sprawdzić jak pracuje jeśli nikt mnie nie popiera odstępuje od swej myśli przewodniej . Obawiam się że jak kupię nowy ślizg to on długo nie pociągnie i w rezultacie efektem okaże się za 10.000km znów kawałek ślizgu w misce ocznym pewnie i tak się nie dowiem tylko będę jeździł ze świadomością że 'a może zaraz się coś urwie ,a chyba coś puka stuka' Choroba nie mogę znaleźć nawet tego ślizgu a wiem że dzwoniłem do gościa i ślizg był po 38 zł a napinacz ok 450 zl +19 kurier .To nie est moje lenistwo ale zależny mi na czasie no i nie chciałbym przepłacić kupię tylko ślizg napinacze mam dwa jeden ze starego silnika poprostu wybiorę lepszy . Więc zostanie mi tylko pożyczyć rozkuwa cz - zakuwa cz i wtedy zostanie mi ustawienie wałków czujnik zegarowy kupię ale co z tymi redełkowymi śrubami , i nie wiem czy w dth jest GMP jak w benzynie a na kole pasowym nic nie widzę żadnego znaku . Jednak najpierw po dzwonie i poszukam ślizgacza GM 90573819 POZDRAWIAM   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-564243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Łańcucha nie rozpinasz, postaram się do wieczora znaleźć więcej informacji co i jak abyś nie narobił dodatkowej roboty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-564267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dziękuję po dzwonie jeszcze popytam o ten ślizg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-564283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Zobacz czy tego szukasz http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=c38fa85&cat[cmf]=348&cat[cmo]=1620&cat[cve]=44a0&cat[gen]=520&cat[art]=88541&cat[atg]=106f92e&offset=0&sort=1 http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=c38fa85&cat[cmf]=339&cat[cmo]=120b&cat[cve]=3894&cat[art]=20a9f&cat[atg]=3254e7&offset=0&sort=1 Do wymiany potrzebujesz blokady rozrządu. edit Jak tylko wymieniasz ślizgi lub napinacze to łańcucha nie zdejmujesz więc blokady nie będą potrzebne. Jak będziesz zmieniał łańcuchy to tu jest opis wymiany http://opel.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=197340 Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-564286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Kolego to nie jest ten łańcuch ten łańcuch ze ślizgiem który się rozsypał to łańcuch który jest w połowie wału korbowego na obwodzie przeciwwag wału korbowego do tych wałków balansowych a nie jest to rozrząd te dwa pierwsze linki podałeś do rozrządu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-564332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 W pierwszym poście sam zapodałeś rysunek rozrządu stąd zapewne małe niezrozumienie. Po prześledzeniu dokumentacji wychodzi że masz faktycznie trzy łańcuchy. Tu jest ten trzeci Zerkając na rysunek musisz chyba wykręcić śrubę 20 na rysunku aby zwolnić zębatkę i zdjąć wałki balansowe. Tylko że nie widzę tam żadnych ślizgów i napinacza. Masz silnik na żywo przed sobą to zapewne widzisz więcej, tzn napinacz i ślizg tego łańcucha. Tu masz chyba też podpowiedz jak ustawić wałki http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6678 U mnie jest to chyba napędzane bezpośrednio za pomocą koła zębatego bez łańcucha. http://s20.postimg.org/fzvjg7j4t/x22xe_wa.jpg edit znalazłem jeszcze taki temat na elektrodzie ale niestety bez odpowiedzi. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2604191.html edit 2 Czy to chodzi o ślizgacz w dolnym prawym rogu ? Nie wiem czy to ten sam co podawałeś fotkę stronę wcześniej, ale podesłałem też linka do stronki szpot.pl abyś sprawdził dostępność.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-564349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 W pierwszym poście sam zapodałeś rysunek rozrządu stąd zapewne małe niezrozumienie. Po prześledzeniu dokumentacji wychodzi że masz faktycznie trzy łańcuchy. Tu jest ten trzeci Zerkając na rysunek musisz chyba wykręcić śrubę 20 na rysunku aby zwolnić zębatkę i zdjąć wałki balansowe. Tylko że nie widzę tam żadnych ślizgów i napinacza. Masz silnik na żywo przed sobą to zapewne widzisz więcej, tzn napinacz i ślizg tego łańcucha. Tu masz chyba też podpowiedz jak ustawić wałki http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6678 U mnie jest to chyba napędzane bezpośrednio za pomocą koła zębatego bez łańcucha. http://s20.postimg.org/fzvjg7j4t/x22xe_wa.jpg edit znalazłem jeszcze taki temat na elektrodzie ale niestety bez odpowiedzi. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2604191.html edit 2 Czy to chodzi o ślizgacz w dolnym prawym rogu ? Nie wiem czy to ten sam co podawałeś fotkę stronę wcześniej, ale podesłałem też linka do stronki szpot.pl abyś sprawdził dostępność. Tak to ten felerny ślizgacz Tak to ten felerny ślizgacz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-564428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Nurtuje mnie pytanie co by było gdybym je jednak usuną .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-565091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Kacper z całą stanowczością mogę stwierdzić że opel sintra 2.2 dth działa bez odczuwalnych drgań silnika . Jeżeli chodzi o trakcję również bez zmian ale uznam po kilku dniach co i jak nie drży bez wałków balansowych Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69916-napinacz%C5%9Blizgacz-w-misce-olejowej/page/3/#findComment-566674 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.