Skocz do zawartości

Napinacz/ślizgacz w misce olejowej ?


Gość arekpelczynski

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne te co są obecnie w sprzedaży są już chyba poprawione.

Pogoglowałem trochę i z tego co znalazłem to za napinacz górny i dolny zapłacisz w przybliżeniu 300zl razem.

Tylko nie wiem czy warto wymieniać bo tam chyba nie ma co się popsuć z wyjątkiem oringu uszczelniającego.

Ślizgi dostaniesz bez problemu w przedziale cenowym 40-100 zł za jeden.

 

A wracając do wałków balansowych to musisz je koniecznie odkręcać ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość arekpelczynski

Nie odzywałem się trochę ale musiałem żonie kupić autko bo sintrę rozkręciłem .

Więc jednak nikt nie proponuje usunięcia wałków myślałem na próbę to zrobić ,usunąć łańcuch zostawiając wałki bez napędu złożyć do kupy i sprawdzić jak pracuje jeśli nikt mnie nie popiera odstępuje od swej myśli przewodniej .

Obawiam się że jak kupię nowy ślizg to on długo nie pociągnie i w rezultacie efektem okaże się za 10.000km znów kawałek ślizgu w misce ocznym pewnie i tak się nie dowiem tylko będę jeździł ze świadomością że 'a może zaraz się coś urwie ,a chyba coś puka stuka'


Choroba nie mogę znaleźć nawet tego ślizgu a wiem że dzwoniłem do gościa i ślizg był po 38 zł a napinacz ok 450 zl +19 kurier .To nie est moje lenistwo ale zależny mi na czasie no i nie chciałbym przepłacić kupię tylko ślizg napinacze mam dwa jeden ze starego silnika poprostu wybiorę lepszy .

Więc zostanie mi tylko pożyczyć rozkuwa cz - zakuwa cz i wtedy zostanie mi ustawienie wałków czujnik zegarowy kupię ale co z tymi redełkowymi śrubami , i nie wiem czy w dth jest GMP jak w benzynie a na kole pasowym nic nie widzę żadnego znaku . Jednak najpierw po dzwonie i poszukam ślizgacza GM 90573819

POZDRAWIAM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy tego szukasz

http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=c38fa85&cat[cmf]=348&cat[cmo]=1620&cat[cve]=44a0&cat[gen]=520&cat[art]=88541&cat[atg]=106f92e&offset=0&sort=1

http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=c38fa85&cat[cmf]=339&cat[cmo]=120b&cat[cve]=3894&cat[art]=20a9f&cat[atg]=3254e7&offset=0&sort=1

 

Do wymiany potrzebujesz blokady rozrządu.

 

edit

Jak tylko wymieniasz ślizgi lub napinacze to łańcucha nie zdejmujesz więc blokady nie będą potrzebne.

Jak będziesz zmieniał łańcuchy to tu jest opis wymiany http://opel.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=197340

Edytowane przez Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arekpelczynski

Kolego to nie jest ten łańcuch ten łańcuch ze ślizgiem który się rozsypał to łańcuch który jest w połowie wału korbowego na obwodzie przeciwwag wału korbowego do tych wałków balansowych a nie jest to rozrząd te dwa pierwsze linki podałeś do rozrządu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poście sam zapodałeś rysunek rozrządu stąd zapewne małe niezrozumienie.

 

Po prześledzeniu dokumentacji wychodzi że masz faktycznie trzy łańcuchy.

Tu jest ten trzeci

42f050706f68a65371c8b05c8fb8d583.jpg

Zerkając na rysunek musisz chyba wykręcić śrubę 20 na rysunku aby zwolnić zębatkę i zdjąć wałki balansowe.

Tylko że nie widzę tam żadnych ślizgów i napinacza.

Masz silnik na żywo przed sobą to zapewne widzisz więcej, tzn napinacz i ślizg tego łańcucha.

Tu masz chyba też podpowiedz jak ustawić wałki http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6678

U mnie jest to chyba napędzane bezpośrednio za pomocą koła zębatego bez łańcucha. http://s20.postimg.org/fzvjg7j4t/x22xe_wa.jpg

 

 

edit

znalazłem jeszcze taki temat na elektrodzie ale niestety bez odpowiedzi.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2604191.html

 

 

edit 2

Czy to chodzi o ślizgacz w dolnym prawym rogu ?

0_0_product_Gfx_f182bcd84b7b10dbba193665

 

Nie wiem czy to ten sam co podawałeś fotkę stronę wcześniej, ale podesłałem też linka do stronki szpot.pl abyś sprawdził dostępność.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arekpelczynski

W pierwszym poście sam zapodałeś rysunek rozrządu stąd zapewne małe niezrozumienie.

 

Po prześledzeniu dokumentacji wychodzi że masz faktycznie trzy łańcuchy.

Tu jest ten trzeci

42f050706f68a65371c8b05c8fb8d583.jpg

Zerkając na rysunek musisz chyba wykręcić śrubę 20 na rysunku aby zwolnić zębatkę i zdjąć wałki balansowe.

Tylko że nie widzę tam żadnych ślizgów i napinacza.

Masz silnik na żywo przed sobą to zapewne widzisz więcej, tzn napinacz i ślizg tego łańcucha.

Tu masz chyba też podpowiedz jak ustawić wałki http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6678

U mnie jest to chyba napędzane bezpośrednio za pomocą koła zębatego bez łańcucha. http://s20.postimg.org/fzvjg7j4t/x22xe_wa.jpg

 

 

edit

znalazłem jeszcze taki temat na elektrodzie ale niestety bez odpowiedzi.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2604191.html

 

 

edit 2

Czy to chodzi o ślizgacz w dolnym prawym rogu ?

0_0_product_Gfx_f182bcd84b7b10dbba193665

 

Nie wiem czy to ten sam co podawałeś fotkę stronę wcześniej, ale podesłałem też linka do stronki szpot.pl abyś sprawdził dostępność.

Tak to ten felerny ślizgacz

Tak to ten felerny ślizgacz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość arekpelczynski

Kacper z całą stanowczością mogę stwierdzić że opel sintra 2.2 dth działa bez odczuwalnych drgań silnika . Jeżeli chodzi o trakcję również bez zmian ale uznam po kilku dniach co i jak


nie drży bez wałków balansowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności