Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na zadnym .Na drugim zdjeciu ponizej przekazników lpg sie znajduje.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No spoko to poszukam jutro tam ponizej sest wlasnie taki plaski metalowy dolot od strony silnika z goncuwka gumowa jesli to to to obaczje to jutro, Dizeki wielkie za cenne informacje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest widocznie miedzy serwem a wtryskiem http://hdpixa.com/gallery/filtr+paliwa+opel+astra+f/1

Z boku ma wypływ dlatego sie zapycha(ta gruba)

Edytowane przez mk5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widze, dokladnie to mialem na mysli...ale jak to wyczyscic ? szcegolnie w srodku zdejmuje sie to jakos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ona zapchana jest zazwyczaj na dole, zwyczajnie wyciąg syf, jak pisałem ma z boku wylew i dlatego czesto sie zapycha. Wilele osób nie wie że nalezy od czasu do czasu przeczyscic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem pobawie sie jutro jeszcze z tym i zajrze do tego...zawsze nie zaszkodzi przeczyscic.


Zrobiłem Panie kolego. Zdialem ta gumę to co było w środku to masakra kupa gnoju jednym słowem wyczyscilem założyłem i wszystko w około ile się dało odczyscilem. Założyłem nowy filtr kabinowy.i złożyłem wszystko z powrotem. I jeszcze ta plastikowa osłonę filtra miałem źle założona wcześniej bo była na kratkę założona ta splywowa z szyby i wszystko sciekalo na filtr brud kurz i woda. Terax założyłem pod spod że wszystko scieka po tym plastiku jak po rynience i w okol filtra jest wszystko szczelne. A także kupiłem granata do czyszczenia wentylacji i odswierzylem całe wnętrze. teraz jestem pewniem że wszystko jest jak należy. A powiec mi jakie powietrze przez tą gumę ciągnie ciepłe czy co bo nie wiem? T guma szeroką co w niej tyle syfu było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To guma to odplyw wody i syfu, dlatego sie zapycha. Potem w srodku gnije i moze zaciagac nie miłe powietrze, zwłaszcza podczas i po deszczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha to dlatego tyle gnoju tam było teraz rozumiem. Wyczyscilem chyba już wszystko myślę że jest już dobrze. Ogólnie jak włącze nawiew to już tak nie zalatuje niczym. Choć sprawdźe to z czasem podczas jazdy ale wentylacja jest zrobiona na git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem powrócić do tematu wymiany rezystora.

 

Dmuchawa wewnętrzna działa mi tylko na 4 biegu, więc wymieniłem ten bezpiecznik termiczny(SF214E 10A 216C) na rezystorze, no i fajnie, bo działa mi 2,3,4 bieg, ale mam wrażenie, że nie działa mi 1. Chyba, że wiatrak pracuje tak cicho, bo wcześniej zawsze go słyszałem, gdyż "świergotał".

 

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, będę wdzięczny za poradę :drunk:


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij filtr pyłkowy i zobaczysz czy się kreci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.