Gość Carbon2000 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam od niedawna mam problem z falującymi obrotami na wolnych obrotach oraz przerywaniem w zakresie obrotów 700-3500tys zarówno na gazie i benzynie silnik z14xep 90km. Podczas tego jak jadę na no 2500tys. obrotów zapala się kontrolka silnika i na kompie wychodzi wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach i na 3 i 4. Jak odłączę np akumulator na godzinę i skasuje się ECU to z 2 dni nie wypadają zapłony jednak nadal przerywa. Wymieniałem świece nowe orginal GM oraz cewkę tez podmieniałem na nową i jeszcze gorzej chodził niż na oryginalnej. Dodam jeszcze ze oryginalna cewka tyka.Przepustnica tez wyczyszczona(jak czyścicielem przepustnice to zauważyłem ze jest wypięty waz od odmy ten mały okazał się pęknięty wymieniłem na nowy) Pozdrawiam Czekam na jakieś info( EGR na kompie wychodzi ze działa trochę 1 sonda mnie zastanawia bo skaczą jej mV na jałowych obr.)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70278-problem-z-obrotami-corsa-d-14-lpg/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Pierwsza sonda ma cały czas oscylować.Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu. Edytowane 8 Stycznia 2015 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70278-problem-z-obrotami-corsa-d-14-lpg/#findComment-567208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 "Wymieniałem świece nowe orginal GM oraz cewkę tez podmieniałem na nową i jeszcze gorzej chodził niż na oryginalnej." ale z tego wynika że podmieniałeś cewkę na nową ale zamiennik! Cewka musi być oryginalna Boscha i koniec. żaden zamiennik!!! Sprawdzanie cewki miernikiem. Wtyczka odłączona - piny we wtyczce: 1 i masa oraz 2 i masa - 11-14V (zaplon wlączony)Cewka odłączona - piny na cewce: 2 i 3, 2 i 4 , 2 i 5, 2 i 6 - opornosc 0,3 oma (uzwojenie pierwotne, uzwojenia wtórnego nie da się zmierzyć) EGR musi być sprawny, jak jest sprawny to trzeba go wyczyścić i zaślepić, przepustnica wyczyszczona ale była przeprowadzona adaptacja?, regulator biegu jałowego masz oryginał Boscha czy jakiś zamiennik?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70278-problem-z-obrotami-corsa-d-14-lpg/#findComment-567231 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbon2000 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Cewke sprawdze jutro. regulator orginal sprowadziłem samochód z DE i co 10 tys. mial serwis w oplu wiec wyszystko powinno byc oryginalne. Wydaje mi ze ze gaz wysterowuje mi mapy wtrysku benzyny bo jak zrobie reset ECU i adaptacje to na benzynie chodzi elegancko na gazie w tym przedziale obrotow do 3 tys. wydaje mi sie ze przebiera i nieraz czuje taka przerwe jak jade na rownych obrotach. Dam znac jutro jak z ta cewką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70278-problem-z-obrotami-corsa-d-14-lpg/#findComment-567329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbon2000 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Mierzyłem napiecie na 1 pinie mam 0,04V czyli nic a na 2 jest 13,6V wiec ok. Cewka ma wszedzie 0.3 oma. Teraz pytanie szukac po kablu czy co innego jest przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70278-problem-z-obrotami-corsa-d-14-lpg/#findComment-567616 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.