Skocz do zawartości

Problem z obrotami Corsa D 1.4 LPG


Gość Carbon2000

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Carbon2000

Witam od niedawna mam problem z falującymi obrotami na wolnych obrotach oraz przerywaniem w zakresie obrotów 700-3500tys zarówno na gazie i benzynie silnik z14xep 90km. Podczas tego jak jadę na no 2500tys. obrotów zapala się kontrolka silnika i na kompie wychodzi wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach i na 3 i 4. Jak odłączę np akumulator na godzinę i skasuje się ECU to z 2 dni nie wypadają zapłony jednak nadal przerywa. Wymieniałem świece nowe orginal GM oraz cewkę tez podmieniałem na nową i jeszcze gorzej chodził niż na oryginalnej. Dodam jeszcze ze oryginalna cewka tyka.Przepustnica tez wyczyszczona(jak czyścicielem przepustnice to zauważyłem ze jest wypięty waz od odmy ten mały okazał się pęknięty wymieniłem na nowy) Pozdrawiam Czekam na jakieś info( EGR na kompie wychodzi ze działa trochę 1 sonda mnie zastanawia bo skaczą jej mV na jałowych obr.)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sonda ma cały czas oscylować.Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Wymieniałem świece nowe orginal GM oraz cewkę tez podmieniałem na nową i jeszcze gorzej chodził niż na oryginalnej."

ale z tego wynika że podmieniałeś cewkę na nową ale zamiennik! Cewka musi być oryginalna Boscha i koniec. żaden zamiennik!!!

 

Sprawdzanie cewki miernikiem.

Wtyczka odłączona - piny we wtyczce: 1 i masa oraz 2 i masa - 11-14V (zaplon wlączony)
Cewka odłączona - piny na cewce: 2 i 3, 2 i 4 , 2 i 5, 2 i 6 - opornosc 0,3 oma

(uzwojenie pierwotne, uzwojenia wtórnego nie da się zmierzyć)

 

EGR musi być sprawny, jak jest sprawny to trzeba go wyczyścić i zaślepić;), przepustnica wyczyszczona ale była przeprowadzona adaptacja?, regulator biegu jałowego masz oryginał Boscha czy jakiś zamiennik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Carbon2000

Cewke sprawdze jutro. regulator orginal sprowadziłem samochód z DE i co 10 tys. mial serwis w oplu wiec wyszystko powinno byc oryginalne. Wydaje mi ze ze gaz wysterowuje mi mapy wtrysku benzyny bo jak zrobie reset ECU i adaptacje to na benzynie chodzi elegancko na gazie w tym przedziale obrotow do 3 tys. wydaje mi sie ze przebiera i nieraz czuje taka przerwe jak jade na rownych obrotach. Dam znac jutro jak z ta cewką.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Carbon2000

Mierzyłem napiecie na 1 pinie mam 0,04V czyli nic a na 2 jest 13,6V wiec ok. Cewka ma wszedzie 0.3 oma. Teraz pytanie szukac po kablu czy co innego jest przyczyną?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności