Skocz do zawartości

Wysoka temperatura - Sintra 3.0


Gość jurenda

Rekomendowane odpowiedzi

Powinnam napisać, że jeden mechanik podjął się naprawy. Wymienił chłodnicę oleju i ją planował

(chyba tak to się nazywa). I teraz nie mogę jeździć po mieście bo się gotuje. Fachowiec powiedział, że tak będzie przez parę dni i przejdzie. Niestety nie przeszło. Skończyło się na tym ,że bałam się w ogóle gdzieś ruszyć. Więc postawiłam moją Hipcię na parking i przerzuciłam się na mzk. Ale jest mi jej tak żal. Postanowiłam zrobić jeszcze jedno podejście do naprawy. Mój mąż jest mechanikiem ale jego zakład specjalizował się w Wartgurgach więc nic nie wie. Powiedział tylko że starty jest kolektor wydechowy cokolwiek to jest

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurenda dowiedz sie dokładnie co było robione.Planuje się głowice a nie chłodnice.I bzdurą jest to że tak ma sie grzać po naprawie.Do mechanika na reklamacje zanim rozwalisz silnik.

A na poczatek zerknij w zbiorniczek wyrównawczy i napisz co tam jest... Czy tylko płyn czy jeszcze biała maź. I to samo korek wlewu oleju i bagnet. Tylko na zimnym abys sie nie poparzyła.... Albo męża wyślij :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Poczekajmy aż ktoś poleci dobry warsztat i proponuje założyć osobny temat.

 

Mam pewne sugestie co zrobić ale to w osobnym temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj w gronie sintromaniaków.

Jak pisze Ola. Jak mąż jest mechanikiem to niektóre tematy nie będą mu obce. A skoro robił wartburgi to mechanik a nie wymieniacz.

O każdy drobiazg można przecież zapytać, ktoś z nas jest w danej chwili na forum, jak i dostępni jesteśmy pod telefonami - http://forum.opel24.com/topic/67135-skad-jestesmy-i-czym-jezdzimy-sintrowa-mapa-polski/ (do mnie można).


Kacperku to załóż - będziemy myśleć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba autorka powinna założyć temat i zacząć od opisu problemu :-)

Kacperku koleżanka jest od IV 2011 na forum i uwierz mi że od tamtej pory się dużoo zmieniło, a pisze że się zgubiła.

Może przenieś do motorka Pb.

Kacperku super. :drunk::spoko: :spoko: :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione - wydzielone :-)

A w związku z wysoką temperaturą silnika to może wystarczy tylko porządnie odpowietrzyć układ, nie pamiętam teraz czy w 3.0 odpowietrza się samoczynnie.

A przy okazji pytanie - która chłodnica oleju była robiona? Chyba że to nie chłodnica bo tej się nie planuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że coś tu jest nie tak zrobione.

Ja już widziałem jak planuje się termostat ale w Viki 2,0, kolektor wydechowy nie ma nic do grzania się silnika.

Odpowietrzy się sama ale długo to trwa lepiej to zrobić na warsztacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Już wszystko wiem. Wymieniana była chłodnica oleju pod głowicami. Planowana była głowica. W zbiorniczku wyrównawczym i całym układzie jest biała maź. Czy można czymś ją usunąć? Może nie będzie się grzała bo już po 2 kilometrach ma 100 stopni i włącza się wentylator

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności