Skocz do zawartości

długie odpalanie zimnego silnika


Gość macwitul

Rekomendowane odpowiedzi

witam,posiadam sintrę 2.2 gls z lpg,moim problemem jest długie odpalanie zimnego silnika czy to na benzynie czy na gazie,gdy już odpali mam wrażenie że nie ma ssania ponieważ obroty są w granicach 700-800 a warunkach zimowych powinny być chyba troszeczkę podwyższone.Po odpaleniu na zimnym silniku auto jeździ prawidłowo na etylinie ale po osiągnięci temp. ok 40 stopni zaczyna je dławić i muszę przełączyć na gaz bo na benzynie nie da się dalej jechać.Odpala idealnie gdy jest ciepły na gazie jak i na benzynie.Wymieniłem czujnik temp.silnika i czujnik przepływu powietrza,ale bez rezultatu.Check ciągle świeci a komputer nie pokazuje żadnego błędu.Czy ktoś może wie jaka może być przyczyna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest chceck to musi być błąd. Może nie umiesz zczytać. W Sintrze to nie takie proste ale do wykonania. Nie zrobisz tego zwykłym ELMe

Tak to wymienimy połowę czujników, karzemy odkręcić bak i jeszcze wydech...

 

Skąd jesteś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Katowic


Jak jest chceck to musi być błąd. Może nie umiesz zczytać. W Sintrze to nie takie proste ale do wykonania. Nie zrobisz tego zwykłym ELMe

Tak to wymienimy połowę czujników, karzemy odkręcić bak i jeszcze wydech...

 

Skąd jesteś?

z katowic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby coś doradzić potrzeba więcej informacji, coś jest nie halo skoro świeci check, poszczególne wymiany mogą zrujnować twój budżet, a może być drobnostka.

Jaka LPG i jak serwisowana, czy nie ona jest przyczyną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katowice.... no nie mamy tam nikogo :(

 

Ciężkie odpalanie rano może być wynikiem uszkodzonego czujnika wałka rozrządu, lub też sławetnego wężyka w baku z paliwem (wszystkim lepiej auta odpalały jak ciepłe).

 

Tu może być kilka problemów.

 

I na miłość boską.... czemu odpalasz na gazie? Chcesz mieć problem więcej?.... a może od tego się zaczęły problemy z odpalaniem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ola myślę że jak mechanicy mają do frotki i omegi to z motorkiem sintry też się połączy - bynajmniej u mnie się łączył op com.

Myślę że najbliżej Katowic jest Miruś, też śląskie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Check ciągle świeci a komputer nie pokazuje żadnego błędu.

 

 

W Sintrze to nie takie proste ale do wykonania.

Czy takie skomplikowane jest zmostkowanie dwóch pinów w gnieździe diagnostycznym i policzenie błysków ?

W Sintrach 2.2 benzynowych ta metoda działa. Opis tu: http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności