rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Kol Beny - masz racje, ale też na to jest jeden prosty sposób - można całość wypiaskować, tarcze cylinderka i szczęk potraktować lakierem piecowym a bęben też z wyjątkiem części styku ze szczęką (część robocza bębna). To tak dla domowych majsterkowiczów i lubiących się bawić przy swoich autkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-570608 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) A co ten zabieg będzie mieć na celu,bo to co podajesz nic nie zmieni w tym że pojawi się tarcie przez parę hamowań każdego poranka. Chyba tylko efekt wizualny po zdjęciu bębna. Edytowane 1 Lutego 2015 przez BENY72   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-570622 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Oj nie. Ograniczy pojawiania się rudej. Brud z okładzin, wilgoć z drogi i atmosfery, sól i takie tam powodują że ruda pojawia się na bębnie i na tarczy. podejrzewam że w bębnie będzie pełno śmieci. Autko ma parę lat to i fabrycznego lakieru może nie być. Może zwróciłeś uwagę robiąc przy hamulcach że nowe bębny różnią się trochę od starych grubością (choć mogą być tego samego producenta i typu) ta różnica to nic innego jak rdza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-570659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LuZet Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam w mojej corsie b przy mrozach na prawym kole podczas hamowania też zauwarzyłem ten dźwięk bębny mam od roku topran. Zabezpieczone pozłotką ale myśle że to przejściowy problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-570685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Dla przykładu,półroczna Corsa D,okres jesienno zimowy,zgłoszone hałasy z tyłu przy hamowaniu po nocnym postoju.Jak sądzisz co było,korozja w prawie nowym aucie????   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-570686 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 No tak panowie macie racje, żeby dobrze hamowały muszą mieć jakieś inne dolegliwości i jest to niestety brak odporności na korozje, zwróćcie uwagę na tarcze nawet po kilku godzinach stania są lekko brązowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-570688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XWindowsMen Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Proszę... temperatury przez 2 dni na "+" i zgrzytanie znikło... ach ten Opel   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-573318 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcingrychtol Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Mam tem sam problem. Mechanik rozebrał tył i stwierdził, że łożyska nadają się do wymiany. Jak dostanę auto, dam znać czy problem zniknął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-573485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcingrychtol Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Wiem, że post pod postem, ale obiecałem: łożyska to nie to. Wychodzi, że niskie temperatury. Ten typ po prostu tak ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70564-corsa-b-koniec-klock%C3%B3w-b%C4%99bn%C3%B3w/page/2/#findComment-574187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.