rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Kol Beny - masz racje, ale też na to jest jeden prosty sposób - można całość wypiaskować, tarcze cylinderka i szczęk potraktować lakierem piecowym a bęben też z wyjątkiem części styku ze szczęką (część robocza bębna). To tak dla domowych majsterkowiczów i lubiących się bawić przy swoich autkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) A co ten zabieg będzie mieć na celu,bo to co podajesz nic nie zmieni w tym że pojawi się tarcie przez parę hamowań każdego poranka. Chyba tylko efekt wizualny po zdjęciu bębna. Edytowane 1 Lutego 2015 przez BENY72   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Oj nie. Ograniczy pojawiania się rudej. Brud z okładzin, wilgoć z drogi i atmosfery, sól i takie tam powodują że ruda pojawia się na bębnie i na tarczy. podejrzewam że w bębnie będzie pełno śmieci. Autko ma parę lat to i fabrycznego lakieru może nie być. Może zwróciłeś uwagę robiąc przy hamulcach że nowe bębny różnią się trochę od starych grubością (choć mogą być tego samego producenta i typu) ta różnica to nic innego jak rdza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LuZet Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam w mojej corsie b przy mrozach na prawym kole podczas hamowania też zauwarzyłem ten dźwięk bębny mam od roku topran. Zabezpieczone pozłotką ale myśle że to przejściowy problem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Dla przykładu,półroczna Corsa D,okres jesienno zimowy,zgłoszone hałasy z tyłu przy hamowaniu po nocnym postoju.Jak sądzisz co było,korozja w prawie nowym aucie????   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 No tak panowie macie racje, żeby dobrze hamowały muszą mieć jakieś inne dolegliwości i jest to niestety brak odporności na korozje, zwróćcie uwagę na tarcze nawet po kilku godzinach stania są lekko brązowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XWindowsMen Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Proszę... temperatury przez 2 dni na "+" i zgrzytanie znikło... ach ten Opel   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcingrychtol Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Mam tem sam problem. Mechanik rozebrał tył i stwierdził, że łożyska nadają się do wymiany. Jak dostanę auto, dam znać czy problem zniknął.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcingrychtol Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Wiem, że post pod postem, ale obiecałem: łożyska to nie to. Wychodzi, że niskie temperatury. Ten typ po prostu tak ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.