Skocz do zawartości

[Corsa B] Koniec klocków / bębnów?


Gość XWindowsMen

Rekomendowane odpowiedzi

Kol Beny - masz racje, ale też na to jest jeden prosty sposób - można całość wypiaskować, tarcze cylinderka i szczęk potraktować lakierem piecowym a bęben też z wyjątkiem części styku ze szczęką (część robocza bębna). To tak dla domowych majsterkowiczów i lubiących się bawić przy swoich autkach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ten zabieg będzie mieć na celu,bo to co podajesz nic nie zmieni w tym że pojawi się tarcie przez parę hamowań każdego poranka.

Chyba tylko efekt wizualny po zdjęciu bębna.

Edytowane przez BENY72

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie. Ograniczy pojawiania się rudej. Brud z okładzin, wilgoć z drogi i atmosfery, sól i takie tam powodują że ruda pojawia się na bębnie i na tarczy. podejrzewam że w bębnie będzie pełno śmieci. Autko ma parę lat to i fabrycznego lakieru może nie być. Może zwróciłeś uwagę robiąc przy hamulcach że nowe bębny różnią się trochę od starych grubością (choć mogą być tego samego producenta i typu) ta różnica to nic innego jak rdza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w mojej corsie b przy mrozach na prawym kole podczas hamowania też zauwarzyłem ten dźwięk bębny mam od roku topran. Zabezpieczone pozłotką ;) ale myśle że to przejściowy problem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu,półroczna Corsa D,okres jesienno zimowy,zgłoszone hałasy z tyłu przy hamowaniu po nocnym postoju.Jak sądzisz co było,korozja w prawie nowym aucie?????????? :brawo:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak panowie macie racje, żeby dobrze hamowały muszą mieć jakieś inne dolegliwości i jest to niestety brak odporności na korozje, zwróćcie uwagę na tarcze nawet po kilku godzinach stania są lekko brązowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość marcingrychtol

Mam tem sam problem. Mechanik rozebrał tył i stwierdził, że łożyska nadają się do wymiany. Jak dostanę auto, dam znać czy problem zniknął.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcingrychtol

Wiem, że post pod postem, ale obiecałem: łożyska to nie to. Wychodzi, że niskie temperatury. Ten typ po prostu tak ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności