Skocz do zawartości

Corsa b 1.2 8v z LPG 95r nie odpala po 2 tyg. postoju odpaliła i zgasła


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Yamaha95

Tak, miałem tak w w samochodzie ze zwykłą instalacją lpg. Można było aku nie jeden zakręcić na śmierć i nic, nawet na zaciąg nie zawsze złapał.

Jak ci zapali normalnie na beni (lpg bez bezpiecznika) i nic się nie będzie działo to u gazownika trzeba przegląd zrobić bo coś z instalacją jest nie tak.

A co do cewki - wydaje mi się że masz moduł zapłonowy, a ten może być właśnie tak uszkodzony (elektronika), dlatego piszę o podmianie żeby nie kupować jak jest sprawna.

Piszesz że wymieniłeś czujnik wału - ople nie lubią za bardzo zamienników (na forum jest mnóstwo wiadomości na ten temat) więc porównaj z tym co był.

Zrobiłem tak jak mówiłeś z bezpiecznikami.... dalej martwa cisz w niedziele weryfikuje rozrząd bo co jeszcze zostało ????

 

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Spróbuj jeszcze świece i moduł zapłonowy.

 

Gość Yamaha95

Tak, miałem tak w w samochodzie ze zwykłą instalacją lpg. Można było aku nie jeden zakręcić na śmierć i nic, nawet na zaciąg nie zawsze złapał.

Jak ci zapali normalnie na beni (lpg bez bezpiecznika) i nic się nie będzie działo to u gazownika trzeba przegląd zrobić bo coś z instalacją jest nie tak.

A co do cewki - wydaje mi się że masz moduł zapłonowy, a ten może być właśnie tak uszkodzony (elektronika), dlatego piszę o podmianie żeby nie kupować jak jest sprawna.

Piszesz że wymieniłeś czujnik wału - ople nie lubią za bardzo zamienników (na forum jest mnóstwo wiadomości na ten temat) więc porównaj z tym co był.

Dziś sprawdziłem rozrząd i.... jest oki czujnik wału wrócił stary zamiast nowego zaminnika... 2 raz już padł aku od tego kręcenia.

 

A co z modułem i świecami, sprawdzałeś?

 

Gość Yamaha95

Tak, miałem tak w w samochodzie ze zwykłą instalacją lpg. Można było aku nie jeden zakręcić na śmierć i nic, nawet na zaciąg nie zawsze złapał.

Jak ci zapali normalnie na beni (lpg bez bezpiecznika) i nic się nie będzie działo to u gazownika trzeba przegląd zrobić bo coś z instalacją jest nie tak.

A co do cewki - wydaje mi się że masz moduł zapłonowy, a ten może być właśnie tak uszkodzony (elektronika), dlatego piszę o podmianie żeby nie kupować jak jest sprawna.

Piszesz że wymieniłeś czujnik wału - ople nie lubią za bardzo zamienników (na forum jest mnóstwo wiadomości na ten temat) więc porównaj z tym co był.

Dziś weryfikowałem rozrzad i jest oki.... Chciałem także odpalić maszyne na spreju do dopalania i nic czyli jeśli była by to wina paliwa to by zapalił. obstawiam że problem to elektryka tak jak sugerowałeś. Zastanawia mnie co oznacza ten 47 Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) potrafisz mi powiedzieć co to może oznaczać ?? jaka pompa powietrza ? Albo obwód niskiego napięcia ..

 

Pozdrawiam

 

Najrozsądniej by było skontaktować się z jakimś dobrym elektromechanikiem z okolicy, na odległość coś ciężko doradzić.

Może posprawdzaj jeszcze kostki od modułu i wtrysku.

 

Instalacja LPG 2-iej generacji można odpalić odrazu na gazie i pominać obwód benzyny. Po drugie czy zapali na gazie czy nie trzeba podjechać na komputer i sprawdzić sygnały z wszystkich czujników.

 

Instalacja LPG 2-iej generacji można odpalić odrazu na gazie i pominać obwód benzyny. Po drugie czy zapali na gazie czy nie trzeba podjechać na komputer i sprawdzić sygnały z wszystkich czujników.

Kolego tu jest instalacja I generacji, i problem z zapłonem.

 

Gość Yamaha95

Najrozsądniej by było skontaktować się z jakimś dobrym elektromechanikiem z okolicy, na odległość coś ciężko doradzić.

Może posprawdzaj jeszcze kostki od modułu i wtrysku.

Problem jest taki że ona jest teraz na terenie niemiec a ceny takich usług są straszne obawiam się, że koszt może przekroczyć jej wartość, a szkoda mi ją złomować sporo razem przeszliśmy.... W sobote przyjedzie do mnie kumpel zawodowy mechanik, coś może on powie, bo mi także wątki się pokończyły.... Kostki które tylko spotkałem pod klapa przepatrzyłem sądziłem że może zardzewiałe czy coś ale nic. Jak coś zdziałam w sobote napisze bo sądze że to jest ciekawy przypadek...

pozdrawiam

 

A to faktycznie problem, ja myślę że jednak to moduł (cewka) daje w kość i może świece jak dawno nie wymieniane, ja wymieniam co 30 - 40 tkm, przy lpg. U syna AG Z16XE alarm odciął paliwo na listwę (wtryski nie chodziły) a był nie aktywny.

Życzę powodzenia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności