Skocz do zawartości
kirkos

Zestaw naprawczy do opon z kompresorem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pytanko odnośnie pakietu biznesowego, w którego skład wchodzi koło zapasowe, czy zamawiając ten pakiet otrzymaliście zestaw naprawczy do opon czy same koło zapasowe ? Podobno jedno z drugim sie wyklucza, proszę napiszcie jak to było w Waszym przypadku :-)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jest albo jedno albo drugie. Jak masz koło to nie masz zestawu i na odwrót.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale zapłacone jest za koło i zestaw, a tylko ma się koło. Szkoda, że nie informują podczas zamawiania.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to czesta praktyka nie tylko w salonach opla

zamawiasz felgi np 19 cali a byly 17

teoretycznie powinienes dostac dwa zestawy kol

a dostajesz jeden

chyba ze jestes cwany i sie upomnisz

kiedys byo o tym w jakims programie

gosc sie zapytal dlaczego skoro za 19 doplacil pelna kwote

po krotkiej dyskusji z kims ''z gory''

dali mu jego drugi zestaw

ktory byl na zapleczu salonu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja otrzymałem koło bez zestawu naprawczego. Fakt że poinformowano mnie że otrzymam jedno i drugie.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie trzeba przeczytać. Pisze, że koło dojazdowe z akcesoriami (lewarek, klucz etc) zamiast zestawu naprawczego. Tak naprawdę to standardem jest dojazdówka z wyposażeniem. Jak rozkodujesz sobie VIN, to przeczytasz:

 

5A7 = BEZ KOŁA ZAPASOWEGO

9L3 = ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ

KTI = ZESTAW DO NAPEŁNIANIA AWARYJNEGO OPON

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ArKos ma racje, tak jest w przypadku zamawiania pakietu biznesowego.

 

Co do kół, to sprawa ma się inaczej - dziwię się, że gościu dostał drugi komplet (17''). Przecież jak masz w standardzie np. 17, a chcesz 18 to dopłacasz "niewiele" - wynika to z faktu, że producent "nie wydaje" kasy na 17 tylko montuje 18. Jakby się chciało zamówić 18, to różnica w cenie zakupu a dopłaty byłaby zdecydowanie większa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. To jest DOPŁATA do większych kół, czyli cena obecnych + dopłata = lepsze koła. I te co miały być powinny zostać w fabryce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam@

Chciałbym dokupić pełny zapas (mam koła 16). Jak jest z tym rozmiarem, średnicą i rozstawem otworów na śruby? Może ktoś mi podpowie?

Pozdrawiam@

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyglada na to

ze domowil te opony z felgami pozniej

i zaplacil pelna cene

 

majpitek

a jak ma byc ??

te wymiary sie nie zmieniaja

czy to alu czy stal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.